У Росії під час ремонту загорівся атомний підводний човен "Орел"

7 квітня 2015, 16:46
Попередня причина пожежі – порушення техніки безпеки

Підводний човен "Орел". Фото: korabli.eu

На судноремонтному заводі "Зірочка" в Северодвінську Архангельської області загорівся багатоцільовий підводний човен "Орел" проекту 949А (шифр "Антей"), що знаходиться на ремонті з листопада 2013 року. Про це ТАСС повідомили в правоохоронних органах.

Повідомляється, що відкритого вогню на підводному човні немає, але йде сильний дим.

Реклама

"За попередньою інформацією, горить гумовий утеплювач між легким і міцним корпусом підводного човна", – сказало джерело. Човен знаходиться в сухому доці, гасіння пожежі триває вже близько 2 годин, займання вдалося локалізувати. "За великим рахунком, там просто гума димить", – відзначило джерело.

За його даними, ядерний реактор на атомному підводному човні був заглушений до пожежі, боєприпасів на ньому немає. Співрозмовник агентства додав, що в момент виникнення пожежі на човні перебувала частина екіпажу. Постраждалих немає, обставини НП уточнюються.

Попередня причина пожежі – порушення техніки безпеки.

Реклама

Раніше повідомлялося, що загоряння сталося при проведенні зварювальних робіт, на підводному човні проводився ремонт з глибокою модернізацією, в результаті якої субмарина повинна була отримати нове ракетна зброя.

На самому заводі "Зірочка" не коментують пожежу на підводному човні в доці. "Не можу ні підтвердити, ні спростувати інформацію, що з'явилася", – сказала прес-секретар заводу Надія Щербініна.

Як відомо, северодвінська "Зірочка" була створена в 1954 році. Вона є провідною російською верф'ю з ремонту і модернізації атомних підводних човнів, тут також освоєно будівництво надводних суден, у тому числі риболовецьких траулерів і морських бурових платформ важкого класу. На підприємстві працюють близько 14 тис. осіб. Верф має два критих елінги на 7 стапельних місць, розрахованих на ремонт і будівництво суден вагою до 18 тис. тонн.

Реклама

1 серпня 2005-го на заводі "Зірочка" при проведенні зварювальних робіт в ході утилізації атомного торпедного підводного човна Б-298, виключеного зі складу ВМФ в травні 1998 року, сталося загоряння парів дизельного палива. Загинули двоє робітників.

25 квітня 2007-го на заводі під час утилізації атомного підводного човна з балістичними ракетами ТК-12 "Симбірськ" сталася пожежа в ракетній шахті. Ніхто не загинув.

Два роки по тому при демонтажі атомного підводного човна БС-411 "Оренбург", виведеної зі складу флоту в 2004 році, через газозварювальних роботах загорілося гумове покриття. Загиблих не було.

6 жовтня 2009-го при демонтажі гідроакустичного комплексу утилізованої АПЛ КС-403 "Казань" сталася пожежа. У ПП також ніхто не загинув.

19 лютого 2010-го під час робіт з утилізації атомної торпедної підводного човна К-480 "Ак Барс" на заводі виникла пожежа, яку гасили протягом 15 годин. Для ліквідації вогню довелося розкривати міцний корпус зовні. Загиблих не було.