Сім діджитал-трендів 2021 року за прогнозом Google

28 грудня 2020, 04:41
У компанії радять розвивати мобільні застосунки і дбайливо поводитися з даними

/ Фото: Unsplash

У 2021 році компаніям варто звернути пильну увагу на розвиток мобільних застосунків і продажі за допомогою відео, а також вживати ще більше заходів із захисту даних споживачів. Такий прогноз дали менеджери компанії Google щодо головних тенденцій розвитку digital-маркетингу.

Відповідний матеріал розміщено на офіційному ресурсі компанії Think with Google.

Реклама

1. Зростання ролі мобільних застосунків у розвитку бізнесу

Згідно з прогнозами на період відновлення після пандемії коронавірусу, 30% споживачів вважають, що тепер покупки будуть здійснювати інакше, тому роздрібним магазинам потрібно використовувати можливості розвитку, закладені в мобільних застосунках.

Як правило, користувачі, які завантажують застосунок, – майбутні лояльні клієнти, які витрачають утричі більше, ніж ті, хто купує з мобільних пристроїв. У 2021 році ця тенденція збережеться, тому компанії повинні розвивати стратегію роботи з застосунками.

2. Дбайливе поводження з даними

Чим більше користувачів приходить в інтернет, тим важливіше забезпечувати їм конфіденційність і захист даних. А в 2020 році онлайн-інструменти стали для нас просто життєво необхідними, і тепер бренди повинні ще відповідальніше ставитися до збереження інформації і пояснювати, як вона використовується.

Реклама

Тому в 2021 році багато брендів будуть не просто обговорювати етику роботи з даними, а й вживати відповідних заходів. Етична робота з даними потребує, щоб усі рішення ухвалювалися в інтересах користувачів, а не просто для дотримання законів.

3. Відео – двигун онлайн-покупок

Через COVID-19 споживачі проводять удома більше часу, ніж будь-коли, і як ніколи хочуть відчувати, що вони не одні, тому все частіше звертаються до онлайн-відео за інформацією, розвагами і спілкуванням.

Експерти прогнозують, що в 2022 році, а можливо, й раніше, понад 80% споживчого трафіку в інтернеті припадатиме на частку відео. Також зростає популярність телебачення, і для YouTube на екрані телевізора в березні 2020 року зростання становило 80% порівняно з минулим роком.

Реклама

Щоб домогтися успіху в 2021 році, необхідно використовувати популярність онлайн-відео і звертатися до споживачів там, де вони перебувають, радять у Google.

4. Прагнення споживачів до екологічності

Пандемія посилила прагнення споживачів до сталого та екологічного розвитку. Найпопулярніша тема зараз "переробка сміття", також для людей під час вибору товарів усе більш важливий їх вплив на навколишнє середовище. За даними Google Trends, у категорії "Продукти харчування й напої" зростає кількість запитів "екологічно стійкий" і "місцеві продукти".

Бренди, які хочуть бути на передовій цих змін, повинні постійно шукати нові способи забезпечити екологічність: за допомогою партнерств, нових галузевих проєктів, інноваційних методів виробництва і переробки. Все це буде ще сильніше розвиватися в 2021 році.

5. Маркетинг без файлів cookie

Збір даних має вирішальне значення для ефективного маркетингу, і раніше в інтернеті для цього широко використовувалися файли cookie, в яких зберігається інформація про те, що відбувається після кліка. Але новий час диктує нові вимоги користувачів щодо конфіденційності та нові закони.

У 2021 році інноваційні способи збору даних, що не порушують конфіденційності, продовжать розвиватися і маркетологи будуть оцінювати ефективність кампаній за допомогою таких складних методик, як моделювання конверсій.

Менеджер Google переконаний, що, створивши надійну інфраструктуру, компанії зможуть отримувати більше інформації, збираючи менше даних.

6. Автоматизація послуг через довіру клієнтів

Компаніям доведеться автоматизувати частину послуг, щоб виправдовувати нові очікування споживачів. Йдеться про такі функції, як автозаповнення, управління повторними замовленнями або чат-боти служби підтримки.

Але потрібно ще обережніше поводитися з особистими даними клієнтів – у 2021 році слід зрозуміло і відверто пояснювати покупцям, як і для чого ви будете використовувати їхны дані, що допоможе зміцнити довіру.

Автоматизація дасть змогу оптимізувати надавані послуги, але це можливо тільки тоді, якщо обидві сторони отримують щось цінне.

7. Питання рівності

Усередині 2020 року в Google Пошуку збільшилася кількість пошукових запитів Black-owned business (компанії з темношкірим власником). Тобто зараз люди прагнуть змінити світ зокрема й шляхом певних купівельних рішень.

У 2021 року споживачі будуть очікувати від брендів не тільки слів, але й дій, і ті з них, які не виправдовуватимуть очікувань, можуть опинитися в небезпечній ситуації.

Необхідно не лише створювати в компанії атмосферу, в якій різні люди будуть почуватися комфортно, а й ретельно планувати рекламні кампанії.