Американці подали позов проти Starbucks за велику кількість льоду в напоях, фото AFP
Клієнти мережі кав'ярень Starbucks подали колективний позов на компанію в США, в якому звинуватили її в обмані споживачів. На їхню думку, в охолоджених напоях Starbucks міститься лише половина від заявленого об'єму рідини, все інше заповнено льодом. Про це в понеділок, 2 травня, повідомляє телеканал CBC News.
На думку головного позивача Стейсі Пінкус (Stacey Pincus), при покупці кави з льодом об'ємом venti (0,7 літра) клієнти отримують лише 0,4 літра напою.
Крім того, холодні напої коштують у закладі дорожче від гарячих, незважаючи на те, що містять менше рідини. На думку заявників, "Starbucks обманює своїх клієнтів, продаючи їм розмір склянок, а не кількість самого напою".
Пінкус планує залучити в пул позивачів якомога більше клієнтів, які купували холодні напої в Starbucks протягом останніх десяти років. Вона звинувачує мережу в порушенні гарантії продавця, ненавмисному введенні в оману та безпідставному збагаченні. Про матеріальні вимоги позивачів не повідомляється.
Прес-секретар Starbucks Джеймі Райлі (Jaime Riley) заявила, що мережа вважає претензії позивачів безпідставними. "Наші відвідувачі розуміють, що лід є найважливішим компонентом будь-якого охолодженого напою. Якщо клієнт не задоволений тим, як він приготований, ми з задоволенням переробимо", — сказала вона.
Starbucks — найбільша кавова компанія в світі. Станом на березень 2016 року в її мережу входило понад 23 тисяч кав'ярень по всьому світу. Компанія також займається обсмаженням і роздрібним продажем кавових зерен.