Boeing не планував виправляти помилки в роботі 737 MAX – ЗМІ

8 червня 2019, 06:22
Компанія мала намір лише 2020 року виправити помилку, через яку в кабіні пілотів не лунав сигнал тривоги

Фото з відкритих джерел

Американський концерн Boeing до авіакатастрофи в Індонезії та Ефіопії не планував виправляти недоліки в роботі автоматичних систем лайнера 737 MAX аж до 2020 року. Про це повідомило агентство Associated Press.

За його інформацією, з планами компанії з модернізації Boeing 737 Max ознайомилися два американських законодавці. Згідно з їхніми даними, компанія мала намір лише 2020 року виправити помилку, через яку в кабіні пілотів не лунав сигнал тривоги в разі несправності датчиків кута атаки, що могло призвести до включення системи MCAS – "Системи поліпшення характеристик маневреності". Збій в роботі даної системи, імовірно, призвів до двох авіакатастроф в Індонезії та Ефіопії. Виправленням даного недоліку в компанії почали займатися лише після першої катастрофи.

Реклама

Видання підкреслює, що представники Boeing підтвердили, що спочатку несправність мала бути усунена лише до 2020 року, коли компанія планувала розпочати поставки оновленої версії 737 MAX з великою кількістю посадочних місць. "Ми не змогли реалізувати сповіщення про некоректну роботу датчика кута атаки, і тепер робимо кроки щодо виправлення даного недоліку, щоб більше такого не повторилося", – наводить агентство слова представника авіаконцерну Гордона Джондро. За інформацією Boeing, всі літаки моделі 737 MAX будуть обладнані відповідною функцією перш, ніж буде дозволена їхня експлуатація.

Раніше повідомлялося, що ринкова вартість американської корпорації Boeing у березні зменшилася більше ніж на 40 млрд доларів після краху літака Boeing 737 Max 8 в Ефіопії.

Вивчення уламків літака, що розбився в Ефіопії, дозволяє зробити попередній висновок про те, що дана трагедія могла статися з такої ж причини, що й катастрофа в Індонезії.

Реклама

Слідчі виявили уламки керма висоти ефіопського Boeing, який був відхилений у момент катастрофи на нетиповий для нього кут. Подібне положення горизонтального стабілізатора було зафіксовано і у літака Lion Air, що розбився.

Нагадаємо, раніше корпорація Boeing визнала наявність збою програмного забезпечення (ПЗ) на літаках Boeing 737 MAX, крім помилки в системі поліпшення характеристики маневреності MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System).

Авіакатастрофа в Індонезії сталася 29 жовтня 2018 року. Boeing 737 Max 8 індонезійської авіакомпанії Lion Air, що летів з Джакарти в Панкалпінанг, впав у море Яванця через 13 хвилин після вильоту. Загинули 189 осіб. А 10 березня літак цієї ж модифікації впав в Ефіопії, внаслідок чого загинули 157 осіб.

Реклама

А на початку травня 2019 року в США літак Boeing 737 під час посадки викотився за межі злітно-посадкової смуги і впав у річку. На борту було 136 осіб.