""Чорний ящик" літака, що згорів у Москві, пошкоджений

6 травня 2019, 23:24
Реєстратор піддався впливу температури і отримав серйозні пошкодження

/ Фото: AFP

Параметричний "чорний ящик" літака Superjet, що здійснив жорстку посадку в "Шереметьєво", отримав серйозні пошкодження, звуковий "чорний ящик" у задовільному стані. Про це повідомляє Міждержавний авіаційний комітет.

"Параметричний реєстратор піддався інтенсивному температурному впливу і отримав серйозні пошкодження. Звуковий реєстратор знаходиться в задовільному стані", – йдеться в повідомленні на сайті МАК.

Реклама

Фахівці Науково-технічного центру МАК провели роботу з огляду, демонтажу та підготовки носіїв інформації до копіювання даних.

"Вся польотна інформація скопійована, підготовлена ​​для розшифровки і аналізу", – йдеться в повідомленні МАК.

За даними відомства, комісія з розслідування підготує і представить попередній звіт про результати роботи комісії з оперативними рекомендаціями щодо безпеки польотів.

Реклама

Нагадаємо, 5 травня в московському аеропорту "Шереметьєво" загорівся пасажирський лайнер російського виробництва Sukhoi Superjet 100. Інцидент стався під час аварійної посадки літака незабаром після вильоту з рейсу Москва – Мурманськ. Авіалайнер зробив кілька кругів над Московською областю, подав сигнал лиха і різко пішов на зниження. При цьому приземлитися з першого разу лайнеру не вдалося. З другої спроби пілот ударився шасі і носом літака об смугу, після чого повітряне судно загорілося. Як стало відомо, жертвами пожежі на борту літака стала 41 людина. У Мурманській області РФ оголосили триденну жалобу.

Пізніше була названа основна причина загибелі людей. Як розповіли учасники авіакатастрофи, "деякі пасажири стали в паніці діставати свої речі з полиць. Це ускладнило евакуацію людей із задніх рядів авіалайнера, і вони загинули у вогні". У той же час в Слідчому комітеті РФ розглядають різні версії події, серед яких – недостатня кваліфікація пілотів, диспетчерів і осіб, які проводили технічний огляд борту; несправність повітряного судна; несприятливі метеоумови.

У свою чергу командир літака відновив хронологію катастрофи. Він підтвердив, що літак загорівся після посадки, а не в польоті, хоча саме в повітрі в нього вдарила блискавка.

Реклама