Що означає арешт Британією російського суховантажу: в МЗС РФ пояснили

17 січня 2019, 21:03
Судно не зможе покинути Великобританію до погашення заборгованості

/ Фото: Getty Images

Російський суховантаж "Кузьма Мінін", який отримав пошкодження одного з паливних баків у результаті посадки на мілину біля берегів Великобританії, був заарештований за рішенням британського суду для забезпечення виконання боргових зобов'язань. Про це в четвер повідомило посольство РФ у Лондоні.

"Британська влада проінформувала 3 січня посольство про те, що російський суховантаж" Кузьма Мінін ", раніше затриманий в порту Фалмут через незадовільний технічний стан, за рішенням суду заарештований в якості заходів щодо забезпечення виконання боргових зобов'язань судновласника перед одним зі своїх контрагентів. Відповідний ордер був вручений капітану. Заборгованість не пов'язана з інцидентом, який стався з судном біля берегів Великобританії в грудні 2018 року ", – йдеться в повідомленні російського диппредставництва.

Реклама

Читайте також:

У Британії заарештували російський суховантаж: названо причину

"Арешт означає, що судно не зможе покинути Великобританію до погашення заборгованості, навіть якщо всі зауваження британських компетентних органів за технічним станом самого корабля будуть усунені. Команда знаходиться на борту. Посольство підтримує зв'язок з капітаном і представниками британської влади, які підходять до ситуації конструктивно. Виходимо з того, що врегулювання питання лежить в першу чергу в площині комерційних взаємовідносин судновласника зі своїми партнерами ", – пояснили в посольстві РФ.

Реклама

Нагадаємо, що в грудні суховантаж "Кузьма Мінін", прямуючи з Нідерландів, сів на мілину біля британського Фалмута, отримавши пошкодження паливного бака.

Згодом його зняли з мілини і відбуксирували в міський порт, де британська влада його затримала до завершення розслідування інциденту і усунення пошкоджень. Раніше повідомлялося, що після ремонту судно зможе вийти в плавання після проведення додаткової інспекції.

Перед виходом до Великобританії суховантаж тривалий час не міг вийти з Нідерландів через комерційні спори судновласника з контрагентами.