Ефективний таргетинг vs конфіденційність: чому посварилися Facebook і Apple

17 грудня 2020, 03:47
Facebook звинуватила Apple в антиконкурентній поведінці

Компанія Facebook виступила з суворою критикою на виробника iPhone – Apple Inc., через її наміри внести зміни у мобільне програмне забезпечення, що стосуються збору даних і цільової реклами, що, на думку компанії Марка Цукерберга, серйозно зашкодить малому бізнесу.

Про це повідомляє Bloomberg.

Реклама

У середу в великих американських виданнях New York Times, Wall Street Journal і Washington Post з'явилися рекламні оголошення під назвою "Ми виступаємо проти Apple за малий бізнес у всьому світі".

У цих коротких повідомленнях Facebook заявила, що прийдешні зміни в операційній системі Apple iOS 14 обмежать можливості таких компаній, як Facebook, збирати дані про користувачів, що, своєю чергою, значно знизить ефективність адресної реклами (таргетингу) і боляче вдарить по малому бізнесу.

"Хоча обмеження використання персоналізованої реклами дійсно впливає на такі великі компанії, як ми, ці зміни будуть мати руйнівні наслідки для малого бізнесу", – раніше заявляли в Facebook.

Реклама

У компанії також наголосили, що реклама, яка не враховує персоналізований таргетинг, дає на 60% менше продажу, ніж орієнтована на споживача.

Apple, зі свого боку, звинувачує Facebook у "нехтуванні конфіденційністю користувачів". Нова функція Apple, що лежить в основі конфлікту, – прозорість відстеження застосунків. Вона не забороняє таким компаніям, як Facebook, збирати дані для таргетингу, але просить їх запитувати на це згоду в користувачів.

Як повідомляє видання, крім іншого, Facebook також звинуватила Apple в антиконкурентній поведінці, заявивши, що її бізнес виграє від цих змін.

Реклама

"Apple поводиться антиконкурентно, використовуючи свій контроль над App Store для збільшення свого прибутку за рахунок авторів та малого бізнесу", – заявив керівник програми Facebook для малого бізнесу Ден Леві.

Нагадаємо, Федеральна торгова комісія Сполучених Штатів (FTC) і майже всі американські штати подали в суд на компанію Марка Цукерберга Facebook Inc., звинувативши її в порушенні антимонопольного закону шляхом "особистої монополії на соцмережі".