Експерти дев'яти агентств підтвердили участь в оцінці модернізації Boeing 737 MAX

20 квітня 2019, 04:40
На початку квітня ФАУ оголосило про створення спільної комісії з контролю за модернізацією систем літаків Boeing 737 MAX

/ Фото: AFP

Експерти дев'яти міжнародних авіарегуляторів підтвердили участь в оцінці успіхів корпорації Boeing з модернізації систем літаків 737 MAX ("737-макс"). Про це повідомило у п'ятницю на своєму сайті Федеральне авіаційне управління (ФАУ) США.

"Експерти дев'яти агентств цивільної авіації підтвердили свою участь у спільній комісії з контролю над модернізацією систем літаків Boeing 737 MAX, створеної раніше поточного місяця ФАУ. Команда комісії займеться всеосяжною оцінкою сертифікації автоматичної системи контролю польоту", – йдеться у заяві ФАУ. За даними авіарегулятора, до складу комісії увійдуть представники Австралії, Бразилії, Канади, Китаю, ЄС, Японії, Індонезії, Сінгапуру і ОАЕ. Перше засідання призначено на 29 квітня, всього ж, як очікується, робота комісії триватиме 90 днів.

Реклама

На початку квітня ФАУ оголосило про створення спільної комісії з контролю за модернізацією систем літаків Boeing 737 MAX. За даними ФАУ, контролюючий орган буде співпрацювати з Національним управлінням з аеронавтики та дослідження космічного простору (НАСА), а також міжнародними авіарегуляторами. Комісія займеться розглядом результатів модернізації системи MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System – "Система поліпшення характеристик маневреності"), збій в роботі якої, як передбачається, призвів до аварії ефіопського лайнера Boeing 737 MAX 8.

Раніше авіакомпанія Boeing заявила про успішне проведення випробувань оновленого програмного забезпечення літаків 737 MAX 8. За даними агентства Рейтер, зміни були внесені до системи MCAS. У компанії уточнили, що в найближчі тижні оновлене ПЗ представлять експертам ФАУ.

Нагадаємо, корпорація Boeing визнала наявність ще одного збою програмного забезпечення (ПЗ) на літаках Boeing 737 MAX, крім помилки у системі поліпшення характеристики маневреності MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System).

Реклама

Нагадаємо, нещодавно генеральний директор Boeing Денніс Меленберг, коментуючи підсумки попередньої доповіді про причини катастрофи літака авіакомпанії Ethiopian Airlines, заявив, що збій в системі поліпшення характеристики маневреності MCAS мав місце на борту обох літаків Boeing 737 MAX, що зазнали катастрофи за останні п'ять місяців.

Відзначимо, що авіакатастрофа сталася 10 березня, в результаті чого загинули 157 осіб. Boeing 737 Max 8, що здійснював рейс з Аддіс-Абеби в Найробі, впав приблизно за 60 км на північний захід від ефіопської столиці.

Це стало другою катастрофою американського літака даної модифікації за останні п'ять місяців. 29 жовтня 2018 року Boeing 737 Max 8 індонезійської авіакомпанії Lion Air, що летів з Джакарти в Панкалпінанг, впав Яванське море через 13 хвилин після вильоту. Загинули 189 осіб.

Реклама

Вивчення уламків літака, що розбився в Ефіопії, дозволяє зробити попередній висновок про те, що дана  трагедія могла статися з такої ж причини, що і катастрофа в Індонезії.