Фото з відкритих джерел
Експерти, які з'ясовують причини катастрофи ефіопського лайнера Boeing 737 MAX 8, дійшли попереднього висновку, що її причиною став збій у роботі системи MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System, "система поліпшення характеристик маневреності"). Про це повідомила в п'ятницю, 29 Мартве, газета Wall Street Journal, посилаючись на свої джерела.
"Під час брифінгу в четвер у Федеральному авіаційному управлінні США серед фахівців намітився консенсус щодо того, що автоматизована система MCAS дала збій як під час останнього польоту лайнера компанії Ethiopian Airlines на початку березня, так і у випадку з літаком компанії Lion Air в Індонезії, який розбився за п'ять місяців до цього", - наводить видання слова одного з експертів, що беруть участь у розслідуванні.
Згідно з даними, отриманими з бортових самописців ефіопського Boeing, система MCAS автоматично активувалася до того, як літак різко почав пікірувати, вказали експерти.
Очікується, що попередня доповідь про причини катастрофи оприлюднить ефіопська влада найближчими днями.
о Раніше повідомлялося, що ринкова вартість американської корпорації Boeing в березні зменшиласябільш ніж на 40 млрд доларів після аварії літака Boeing 737 Max 8 в Ефіопії.
Авіакатастрофа сталася 10 березня, в результаті чого загинули 157 осіб. Boeing 737 Max 8, що виконував рейс з Аддіс-Абеби в Найробі, упав приблизно в 60 км на північний захід від ефіопської столиці.
Це стало другою катастрофою американського літака цієї модифікації за останні п'ять місяців. 29 жовтня 2018 року Boeing 737 Max 8 індонезійської авіакомпанії Lion Air, що летів з Джакарти в Панкалпінанг, впав у Яванське море через 13 хвилин після вильоту. Загинуло 189 осіб.
Вивчення уламків літака, що розбився в Ефіопії, дозволяє зробити попередній висновок про те, що ця трагедія могла статися з тієї ж причини, що і катастрофа в Індонезії.
Слідчі виявили уламки керма висоти ефіопського Boeing, який був відхилений у момент катастрофи на нетиповий для нього кут. Подібне положення горизонтального стабілізатора було зафіксовано і у літака Lion Air.