Євросоюз звинуватив Google, Facebook і Twitter в невиконанні обіцянок

1 березня 2019, 02:14
У заяві Єврокомісії також наголошується, що напередодні виборів до Європарламенту компанії не продемонстрували прогресу

Пошуковий сервіс Google, соціальні мережі Facebook і Twitter не виконують свої обіцянки щодо боротьби з недостовірними новинами. Про це йдеться в оприлюдненій 28 лютого заяві Єврокомісії.

Відомство зазначає, зокрема, що Facebook, всупереч домовленостям, у січні не надав результати розслідування щодо реклами, яка вводить в оману.

Реклама

Водночас, згідно із заявою, Google не роз'яснив, що було зроблено для усунення дезінформації.

Зокрема, Twitter не надіслав результатів щодо поліпшення контролю за розміщенням реклами.

У заяві Єврокомісії також наголошується, що напередодні виборів до Європарламенту компанії не продемонстрували прогресу.

Реклама

Восени 2018 Євросоюз узгодив з Facebook, Twitter і Google добровільний регламент для боротьби з недостовірними новинами. Документ передбачає маркування політичної реклами, а також змушує корпорації боротися з інтернет-ботами, що поширюють недостовірну інформацію.

Нагадаємо, Facebook надасть користувачам нову можливість. Вперше про плани розробити продукт "Очистити історію" Facebook заявив ще минулого року.

Раніше ми писали, що Facebook вводить нові обмеження для користувачів. Соцмережа не допускає публікацію контенту, який спонукає до статевих контактів між дорослими, сприяє їм чи був створений з метою організації та координації таких контактів.

Реклама

Також ми писали, що Facebook запустив окремий сайт і дозволив публікувати вакансії.

Крім того, Facebook розпочав тестувати нову функцію в Messenger. Після 10 хвилин користувачі зможуть видалити повідомлення у своєму вікні, проте воно залишиться у вхідних одержувача.