Facebook готова заплатити ЗМІ по 3 млн доларів на рік за публікацію новин в соцмережі

9 серпня 2019, 02:54
Facebook готова надати згаданим ЗМІ свободу вибору в питанні того, як саме матеріали будуть з'являтися в новій вкладці

Американська компанія Facebook запропонувала по 3 млн доларів провідним ЗМІ США за річну ліцензію на розміщення їх контенту в новій вкладці однойменної соціальної мережі. Про це повідомила газета The Wall Street Journalсо посиланням на власні джерела.

За їхніми даними, Facebook зупинила свій вибір, в тому числі на The Walt Disney Company, телекомпанії American Broadcasting Company, газеті "The Washington Post", агентстві ділових новин Bloomberg і компанії "Dow Jones", дочірньому підприємстві "The Wall Street Journal". Термін дії кожної ліцензії визначено в три роки. Нова вкладка, присвячена новинам, може з'явитися вже наступної осені.

Реклама

Відповідно до публікації, Facebook готова надати згаданим ЗМІ свободу вибору в питанні того, як саме матеріали будуть з'являтися в новій вкладці. Перший варіант передбачатиме пряме розміщення статті в Facebook, а другий – розміщення лише заголовка, при відкритті якого користувач буде автоматично переходити за посиланням на сайт засобу масової інформації.

Джерела газети звертають увагу на те, що Facebook планує користуватися рекомендаціями своїх партнерів з числа ЗМІ для вдосконалення новинної вкладки.

Компанія Facebook була заснована 4 лютого 2004 року Цукербергом і трьома його однокурсниками в період навчання в Гарвардському університеті. Однойменна соцмережа є однією з провідних в світі. Згідно з останніми оцінками, її сукупна щомісячна аудиторія перевищує 2,4 млрд користувачів. Як заявляли в компанії, у світі понад 2,7 млрд осіб використовують хоча б раз на місяць якийсь з її сервісів, що включають соцмережі Facebook і Instagram, а також додатки WhatsApp і Messenger.

Реклама

Нагадаємо, що Федеральне управління юстиції Німеччини вимагає у Facebook заплатити 2 млрд євро штрафу за грубе порушення закону про прозорість інтернету – в наданих доповідях компанія занижувала кількість даних про незаконний контент на платформі соцмережі.

Крім того, уповноважена Великої Британії з питань інформації Елізабет Денам оштрафувала Facebook на 500 тис. фунтів стерлінгів (понад 645 тис. доларів) через скандал навколо британської компанії Cambridge Analytica.