Facebook посилить правила розміщення політичної реклами

29 серпня 2019, 02:47
Від рекламодавців тепер компанія буде вимагати більше інформації, ніж досі

До президентських виборів 2020 року у США Facebook з середини вересня посилить авторизацію американських замовників, які хочуть розмістити в соцмережі політичну рекламу, буде показувати користувачам більше інформації про кожного рекламодавця і почне вести список соціальних проблем у США.

Від рекламодавців тепер компанія буде вимагати більше інформації, ніж досі, аж до ідентифікаційного номера компанії, який видається державою. Для комерційних, некомерційних та неурядових організацій це буде номер платника податків, урядові та військові організації муситимуть дати посилання на їхній сайт в доменній зоні .gov або .mil. Політичні організації муситимуть пред'явити номер, який отримали в Федеральному виборчкомі.

Реклама

У цьому випадку буде вважатися, що замовник розміщення політичної реклами підтвердив свою особу і зв'язок з організацією, від імені якої хоче розмістити рекламу. Після підтвердження замовника він отримає право вказувати назву цієї організації в дисклеймер до реклами, а на самій рекламі з'явиться значок "підтверджена організація" ("i"). Клік по цьому значку буде видавати додаткову інформацію про організацію.

Від дрібних організацій і політиків місцевого значення компанія вимагатиме вказати ім'я, адресу, сайт, адресу електронної пошти та номер телефону, ці дані компанія буде перевіряти сама.

Замовник реклами може відмовитися надавати інформацію про себе, тоді йому не дозволять вказувати в дисклеймер будь-яку організацію.

Реклама

Ці правила компанія вирішила ввести після того, як почастішали випадки, коли рекламодавці намагалися приховати джерело реклами і вказували чужі компанії та організації в дисклеймер.

Досі для замовлення розміщення політичної реклами у Facebook було потрібно підтвердити місцезнаходження замовника та особу. Дану вимогу ввели навесні минулого року.

Також Facebook уточнить типи реклами, яку вважає політичною.

Реклама

Компанія Facebook була заснована 4 лютого 2004 року Цукербергом і трьома його однокурсниками в період навчання в Гарвардському університеті. Однойменна соцмережа є однією з провідних у світі. Згідно з останніми оцінками, її сукупна щомісячна аудиторія перевищує 2,4 млрд користувачів. Як заявляли в компанії, у світі понад 2,7 млрд осіб використовують хоча б раз на місяць якийсь з її сервісів, що включають соцмережі Facebook та Instagram, а також додатки WhatsApp і Messenger.

Нагадаємо, що Федеральне управління юстиції Німеччини вимагає у Facebook заплатити 2 млрд євро штрафу за грубе порушення закону про прозорість інтернету – в наданих доповідях компанія занижувала кількість даних про незаконний контент на платформі соцмережі.

До того ж, уповноважений Великої Британії з питань інформації Елізабет Денам оштрафувала Facebook на 500 тис. фунтів стерлінгів (понад 645 тис. доларів) через скандал навколо британської компанії Cambridge Analytica.