Ринок секонд-хенду постійно зростає. Очікується, що в найближчі п'ять років його оборот збільшиться вдвічі і становитиме понад $ 51 млрд. Саме тому H&M зацікавився розвитком сегмента секонд-хенду. Перший онлайн-магазин вживаного одягу буде запущений у пілотному режимі на сайті особистого бренду H&M – & Other Stories. Надалі компанія планує поширити ініціативу на інші бренди і магазини, – передає Retail Detail.
"Дана галузь відкриває величезні можливості як для споживачів, так і для компанії. Крім того, розвиток сегмента секонд-хенду є турботою про екологію, оскільки дозволяє скоротити шкідливий вплив на навколишнє середовище, оскільки ми продовжуємо термін служби товарів, а не викидаємо їх", – розповіла директор зі сталого розвитку Ганна Гедда.
H&M також планує запустити програму, в рамках якої покупці зможуть побачити фабрику, на якій була виготовлена та чи інша річ з відділу секонд-хенду, дізнатися більше про тканини, технології і матеріали, які були використані при її створенні. Крім того, до 2030 року H&M має намір перейти на 100% чисті екологічні матеріали.
Рішення приділити пильну увагу секонд-хенду позитивно позначиться на політиці H&M – компанія прагне прийти до повністю безвідходної моделі виробництва і реалізації товарів. Представники компанії вважають, що експеримент закінчиться вдало і незабаром відділи секонд-хенду з'являться у всіх магазинах бренду.
Раніше ми писали, що H&M випустив копію весільної сукні Кейт Міддлтон.
Поки дизайнери створюють одяг з вторсировини, рядові українці активно продають старий одяг. Таким чином, за сукню можна виручити пару сотень гривень, а за босоніжки або пальто – і ще більше. "Сегодня" поцікавилися особливостями онлайн-секонд-хенду.
Раніше "Сегодня" з'ясовували, що дешевше – купити пальто на весну чи зшити його.
Крім того, ми провели експеримент і з'ясували, чи можна стильно одягнутися на 1000 гривень, якщо хочеться чогось модного, а бюджет обмежений.