Як криза впливає на росіян: замість продуктів у хід пішли насіння і чіпси

4 лютого 2016, 03:56
Продажі даних товарів збільшилися на 12% і 7% відповідно

Під час кризи росіяни стали купувати більше насіння і чіпсів. Фото: planeta.moy.su

Почавши економити на продуктах повсякденного попиту через кризу, росіяни при цьому частіше ніж зазвичай купують насіння і чіпси. Про це свідчать дані дослідження компанії Nielsen. За січень–листопад 2015 року продажі насіння збільшилися на 12% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, а чіпсів — на 7%, передає "Независимая газета".

У дослідженні Nielsen відмічається загальне скорочення покупок упакованих товарів FMCG (Fast Moving Consumer Goods, товари повсякденного попиту та продукти харчування) в районі 2,5% в натуральному вираженні (не враховуючи алкогольні категорії). При цьому протягом 2015 року 70-80% росіян відповіли, що стали скорочувати витрати на товари повсякденного попиту.

Реклама

"Найбільш динамічна індустрія на продовольчому ринку — снеки. Хоча вона складає лише 1% від всього ринку упакованих продовольчих FMCG, збільшення продажів у ній спостерігається на рівні 7%, це найкраща динаміка на ринку. Драйвер зростання — категорія чіпсів (+7%) та насіння (12%), де впевнено додає в продажах сегмент насіння соняшнику, а ось у гарбузовому насінні фіксується падіння продажів за рік більш ніж на 30%", — говориться в дослідженні.