Китайці перестали приймати на роботу російських пілотів

17 червня 2017, 22:36
Російські льотчики придивляються до Ірану, де гірше, ніж в Китаї, але краще – ніж в Росії

Російські пілоти Китаю вже не підходять.

Адміністрація цивільної авіації Китаю ( CAAC ) зупинила набір кандидатів на працевлаштування пілотами з російською льотною ліцензією . Набір припинений з 16 червня , при цьому терміни , на які припинено співпрацю , не названі .

" На тих , хто вже знаходиться в процесі працевлаштування та отримав верифікацію , ця ситуація ніяк не позначиться " , – повідомив представник європейського підрозділу рекрутингового агентства Union Aviation . Представники Росавіації і Мінтрансу відмовилися від коментарів , пишеРБК.

За інформацією рекрутингових компаній і відповідно до офіційної розсилки, СААС з 16 червня 2017 року припинило прийом заявок від російських пілотів і валідацію російських ліцензій, посилаючись на дії влади Росії, які не відповідають процедурам міжнародного співробітництва, говориться на сайті Шереметьєвської профспілки льотного складу.

Президент Шереметьєвської профспілки Ігор Дельдюжов розповів, що російські пілоти також працевлаштовуються в авіакомпанії В'єтнаму, Південної Кореї, Індії, Гонконгу і Тайваню. Зараз може відкритися ринок Ірану: з нього зняли санкції і там купують майже 200 літаків. Дельдюжов пояснив, своїх командирів цивільних лайнерів в Ірані немає, тільки другі пілоти. У зв'язку з цим, Ірану може знадобитися близько 1,5 тис. перших пілотів протягом декількох років. "Умови там гірші, ніж в Китаї, але краще, ніж в Росії. А вимоги нижче і по знаннях, уміннях, і по здоров'ю", – додав президент профспілки.

Останнім часом китайські авіакомпанії пропонують привабливі умови для досвідчених пілотів з усього світу, і попит на пілотів стає дедалі більше. Найбільша китайська компанія China Southern пропонує пілотам зарплату від 26 тис. до 29 тис. доларів місяць. А отримання дозволу на роботу в даний час спростилося.