Криза змусила росіян відмовитися від брендів і перейти на дешеву продукцію

17 вересня 2015, 10:06
Частка непродуктових товарів під власними торговими марками в РФ за місяць зросла на 12,3%

Криза змусила росіян відмовитися від брендів і перейти на дешеву продукцію. Фото: antikor.com.ua

Російські споживачі стали частіше купувати непродовольчу продукцію під власними торговими марками (ВТМ) ритейлерів. Про це свідчать дані ритейл-аудиту міжнародної дослідницької компанії Nielsen.

Реклама

Частка непродуктових товарів під ВТМ, за інформацією компанії, виросла в травні-червні 2015 року в натуральному вираженні до 12,3%.

"Зростання продажів з року в рік йде двозначними темпами", – розповіла керівник групи по роботі з компаніями непродовольчого ринку "Nielsen Росія" Фируза Кожагельдіна, не назвавши точну цифру.

"Економічні умови змусили споживачів змінити звички, – зазначав на початку вересня в офіційному блозі "Nielsen Росія" керівник практики "Інновації" компанії Олег Кравченко.

Реклама

За його словами, сьогодні все більше споживачів у Росії готові зробити вибір на користь рішень, що дозволяють заощадити: переходять на більш доступні бренди, купують по промо або переключаються на приватні марки.

Ритейлери підтвердили, що на їх полицях зростає кількість товарів, які випускаються під приватними марками.

Як наголошується, протягом останнього року виявилася нова тенденція: різко зросли продажі приватних марок в деяких непродуктових категоріях, споживання яких росіяни не можуть скоротити, відзначають в Nielsen.

Реклама

Лідером по динаміці продажів ВТМ в цій категорії стали засоби після гоління.

На другому місці за темпом зростання продажів – підгузники. Тут зростання продажів СТМ рік до року склало 260%, а частка товарів під приватними марками складає вже 7,5%.

У грошовому вираженні частка ВТМ в непродуктовою категорії поки невисока – 4,4%, свідчать дані Nielsen.

Проте в окремих категоріях частка приватних марок в грошах висока: 20% в туалетному папері, 26% у ватяних паличках, 47% в серветках.

"Деякі категорії побутової хімії та засобів особистої гігієни, зокрема ватно-паперова продукція, занадто слабо диференційовані в очах споживачів, тому перемикання на приватні марки проходить легко, – пояснює Фируза Кожагельдіна з "Nielsen Росія".

Як повідомлялося раніше, економіка Росії "просіла" на 6,7%.