Криза змусила росіян перейти на дешеві товари

30 грудня 2015, 10:43
Майже половина громадян РФ йде в магазини тільки за акційними товарами

Криза змусила росіян перейти на дешеві товари. Фото: vsedela.ru

Три чверті покупців в російських магазинах вибирають покупки, виходячи в першу чергу з ціни. Це випливає з дослідження Sberbank CIB.

Згідно з дослідженням, ще майже половина росіян приходить в магазини тільки за товарами, на які є знижки.

Реклама

Незважаючи на відновилося падіння курсу рубля, росіяни не почали скуповувати продукти і непродовольчі товари "про запас", відзначають аналітики Sberbank CIB. На відміну від грудня минулого року росіяни не намагаються врятувати рублеві заощадження від девальвації в магазинах: вони скорочують витрати навіть у період передноворічних розпродажів.

Проведене Sberbank CIB дослідження "Споживчий індекс Іванова" показало, що частка росіян, які перейшли на дешевші товари, досягла рекордних 70%, стверджують автори. Для небувало високого числа покупців головним критерієм при виборі товарів стала низька ціна.

"Чутливість до рівня цін досягла абсолютного максимуму в 75%, і покупці прагнуть вибирати більш вигідну пропозицію. Якщо в 2014 році в цих цілях вони відвідували магазини 2,3 торгових мереж, то в цьому році число мереж збільшилася до 2,6", – наголошується в звіті.

Реклама

Аналітики особливо відзначили, що покупці стали частіше заходити в магазини великих торгових мереж ("Ашан", "Лента", "Магніт" і так далі) в пошуках товарів, що продаються в рамках рекламних акцій. Майже половина клієнтів (44%) зараз приходить в магазини виключно за такими товарами.

Нагадаємо, раніше російський мільярдер Усманов передрік, що наступний рік для Росії буде ще більш складним.