Крах Ан-148 в Підмосков'ї: в авіакомпанії розкрили подробиці про пілотів і стан літака

12 лютого 2018, 14:08
У день авіакатастрофи літак виконав три рейси, а потім замінив екіпаж перед рейсом Москва – Орськ, який закінчився трагедією

Літак Ан-148 "Саратовских авіаліній". Фото: AFP

Через авіакатастрфу під Москвою  керівництво авіакомпанії "Саратовські авіалінії" прийняло рішення про тимчасове призупинення польотів на літаках Ан-148. Про це йдеться в прес-релізі авіакомпанії.

"Поки йде розслідування Міждержавного авіаційного комітету з причин катастрофи літака Ан-148, що виконував рейс 6В-703 Москва – Орськ 11 лютого, авіакомпанія "Саратовські авіалінії" звертається до ЗМІ, щоб не розповсюджувались чутки і версії", – наголошується в повідомленні.

Реклама

Як розповіли в авіакомпанії, пасажирський літак Ан-148-100В з реєстраційним номером RA-61704, який зазнав аварії в Підмосков'ї, був розроблений і випущений конструкторським бюро Антонова в 2010 році.

Ан-148-100В – двомоторний турбореактивний літак, призначений для експлуатації на регіональних авіалініях протяжністю до 4000 км, відзначили в "Саратовських авіалініях".

"Сучасне пілотажно-навігаційне і радіозв'язкове обладнання, застосування багатофункціональних індикаторів, електродистанційної системи управління польотом літака дозволяють використовувати Ан-148-100 на будь-яких повітряних трасах, в простих і складних метеоумовах, в тому числі, на маршрутах з високою інтенсивністю польотів при високому рівні комфорту для пасажирів і екіпажу", – запевнили в авіакомпанії.

Реклама

Як перевіряли Ан-148, що зазнав катастрофи

У повідомленні наголошується, що повітряне судно Ан-148 з бортовим номером RA-61704, яке рухнуло під Москвою, надійшло в парк авіакомпанії в лютому 2017 року.

"У січні 2018 року літак пройшов форму С-чек, на якій були ретельно перевірені, в тому числі, агрегати двигуна, планера, крила. Форма проводилася в присутності фахівців підприємства "Мотор Січ", які ведуть спільно із "Саратовськими авіалініями" технічну експлуатацію цього типу ПС (літальних апаратів – Ред.) на підприємстві і була підтверджена льотна придатність літака", – відзначили в "Саратовських авіалініях".

В авіакомпанії підкреслили, що перед кожним вильотом на рейс літак проходить форму оперативного обслуговування, і перед вильотом останнього для потерпілого крах Ан-148 рейсу 6В-703 Москва-Орськ 11 лютого 2018 року "також була проведена форма техобслуговування, яка не виявила відхилень на повітряному судні".

Реклама

За даними авіакомпанії, 11 лютого вказаний літак Ан-148 виконав кілька авіарейсів: Пенза-Москва, Москва-Саратов, Саратов-Москва і далі, вже з новим екіпажем, вилетів з "Домодєдово" в Орськ. Екіпаж рейсу змінювався відповідно до плану польоту, підкреслили в компанії.

Останній рейс Ан-148, що розбився: дані про екіпаж

В "Саратовських авіалініях" також розкрили дані про екіпаж потерпілого катастрофу літака. Так, повідомляється, що екіпаж літака складався з шести осіб.

Керував літаком командир повітряного судна Валерій Іванович Губанов. Як запевнили в авіакомпанії, він був досвідченим пілотом, закінчив Тамбовське вище військове авіаційне училище льотчиків імені М.М. Раскової. Валерій Губанов, згідно з повідомленням, прийшов в авіакомпанію "Саратовські авіалінії" з компанії "Росія", де був пілотом на Ан-148. Пілот мав 5099 годин загального нальоту, з них на Ан-148 – 2147 годин нальоту.

За даними авіакомпанії, другий пілот – Сергій Арсенович Гамбарян, – мав 812 годин нальоту на Ан-148. Він перейшов в "Саратовські авіалінії" з авіакомпанії "Ангара", де також був пілотом на цьому типі повітряних суден.

До екіпажу рейсу входили також два бортмеханіка, які проводили оперативний огляд літака перед вильотом рейсу:

  • авіаційний технік з радіоустаткування (за приладами і електроустаткуванням) Андрій Аркадійович Ревякін;
  • авіаційний технік з планера та двигунів Олег Васильович Сергєєв.

Бортпровідники рейсу 6В-703 були Вікторія Олегівна Коваль та Анастасія Володимирівна Славінська, додали в авіакомпанії.


Як відомо, літак авіакомпанії "Саратовські авіалінії" розбився після вильоту з московського аеропорту "Домодєдово" в місто Орськ Оренбурзької області. На його борту знаходилося 71 особа – 65 пасажирів і шість членів екіпажу, – при цьому вижити не вдалося нікому.

Слідчий комітет Росії розглядає кілька версій катастрофи Ан-148 в Підмосков'ї. Основні – погодні умови, людський фактор і технічний стан лайнера.

За оголошеною раніше попередньою версією, літак розвалився в повітрі, що пояснювало б значну площу, на якій знаходять уламки Ан-148. Разом з тим, оперативний штаб на місці катастрофи вважає, що літак був зруйнований при зіткненні з землею: аварія сталася незабаром після зльоту, і, ймовірно, під час удару авіалайнера об ґрунт здетонували повні паливні баки.