Крах корабля в Середземному морі: кількість жертв досягла 950 осіб

20 квітня 2015, 16:28
На борту знаходилися вихідці з Алжиру, Єгипту, Сомалі, Нігерії, Сенегалу, Малі, Замбії, Бангладеш та Гани

Нелегальні мігранти прямували до Італії. Фото: AFP

Кількість жертв затонулого в Середземному морі пасажирського судна, яке прямувало з Лівії до Італії, зросла до 950 людей, ще близько 30 вдалося врятувати. Про це повідомляє Укрінформ.

Станом на 20 квітня рятувальникам вдалося дістати з води лише 28 живих біженців та тіла 24 загиблих. Згідно з інформацією прокуратури Катанії, решта офіційно поки вважаються зниклими безвісти.

Реклама

Фото: AFP

Серед пасажирів затонулого судна було до 50 дітей і 200 жінок. Про це в прокуратурі італійського міста Катанія (острів Сицилія) заявив один з тих, що вижили, громадянин Бангладеш, передає newsru.com з посиланням на ANSA.

Реклама

Як розповів вижив, риболовецьке судно відплило з лівійського порту в 50 кілометрах від Тріполі. На борту знаходилися вихідці з Алжиру, Єгипту, Сомалі, Нігерії, Сенегалу, Малі, Замбії, Бангладеш та Гани. За словами чоловіка, багато з них були замкнені в трюмі.

Пошуками вижили займаються 18 кораблів, сім з яких належать ВМС Італії, а також п'ять риболовецьких катерів. Також в операції задіяні вертольоти.

Нагадаємо, корабель з мігрантами затонув в 200 кілометрах на південь від італійського острова Лампедуза.

Реклама

Подія є найбільшою за кількістю жертв трагедією за десятки років, впродовж яких працює контрабандний бізнес з переправлення мешканців Африки та Близького Сходу в Європу.

Італія і Мальта, відокремлені від Африки лише водами Середземного моря, є однією з найбільш улюблених цілей для нелегальних мігрантів. Саму сумну славу має невеликий італійський острів Лампедуза, розташований в 113 кілометрах від узбережжя Тунісу. Щомісяця звідти приходять дані про нові корабельні аварії, коли пороми і кораблі, що пливуть на Сицилію, перевертаються, причому більша частина з них – через перевантаженість.

Багато катастрофи навмисно ігноруються рибаками та іншими цивільними судами. Їх капітани, не бажаючи опинитися причетними до нелегальної міграції, ведуть кораблі далі, незважаючи на крики про допомогу потопаючих навколо людей.