Лондон і ЄС готові судитися за тунель під Ла-Маншем: подробиці тяжби

30 липня 2020, 16:19
У разі зриву перемовин буде право- та лівосторонній рух по одній дорозі одночасно

Вихід Великої Британії зі складу Євросоюзу зіткнувся з новою проблемою – функціонуванням Євротунелю під протокою Ла-Манш в умовах після Brexit, пише британська Guardian.

ЄС хоче отримати від Лондона згоду на те, щоб юридичну роль у цьому питанні було покладено на Суд Євросоюзу. Єврокомісія вже попросила Еврораду і Європарламент надати Франції офіційні повноваження на термінове обговорення нової двосторонньої угоди з Британією, адже після Brexit союзне законодавство не діятиме на одному з берегів протоки, пише видання.

Реклама

"Це означає, що машиністи поїздів повинні будуть мати подвійні кваліфікаційні документи на водіння, як на французькому боці, так і на британському боці тунелю. Це також позначиться на оперативних можливостях функціонування тунелю з появою в майбутньому можливих відмінностей на рівні сигнальних систем, напруги, систем радіозв'язку, вентиляції, гідравліки. Це буде як право- та лівосторонній рух по одній дорозі одночасно", – наводить Guardian слова співрозмовника, який описав можливий розвиток ситуації в разі, якщо спільне рішення не буде знайдено.

У міністерстві транспорту Великої Британії заявляють, що підтримують заходи щодо забезпечення функціонування критично важливих систем через тунель. При цьому у відомстві зазначають: "Нам абсолютно очевидно, що ми будемо захищати наші національні інтереси під час укладання будь-яких двосторонніх угод, і вони (інша сторона) цілком і повністю поважатимуть статус Великої Британії як незалежної, суверенної країни".

Раніше сайт "Сьогодні" повідомляв, що Велика Британія не має наміру продовжувати перехідний період після виходу з ЄС , який триває до 31 грудня цього року.

Реклама

Нагадаємо, що членство Сполученого Королівства в європейській спільноті, яке тривало 47 років, припинилося 1 лютого. Так було реалізовано волю 52% британців, які на референдумі 2016 року висловилися за Brexit.