Мексиканці запустили кампанію із закликом відмовитися від американських товарів

27 січня 2017, 03:38
Початок акції було покладено запуском хештега #AdiosStarbucks ("Прощай, "Старбакс")

Трамп віддав розпорядження про початок будівництва стіни на кордоні з Мексикою.

Мексиканці розгорнули кампанію в соціальних мережах із закликом відмовитися від вживання товарів, що мають відношення до США.

Це стало відповіддю на дії президента США Дональда Трампа, який став відомим своєю антимексиканською риторикою ще в період передвиборної кампанії. Відразу після вступу на посаду він віддав розпорядження про початок будівництва стіни на кордоні з Мексикою. Трамп вимагає, щоб Мехіко оплатило її будівництво, але президент Мексики категорично відмовився це робити. В результаті планувалася на 31 січня зустріч Трампа і Енріке Пеньї Ньєто була скасована.

Реклама

Початок акції було покладено запуском хештега #AdiosStarbucks ( "Прощай, "Старбакс"), пізніше до нього додалися інші назви американських компаній – Walmart, McDonalds, Ford, KFC, Costco і Home Depot, і ряду інших.

Ініціатори кампанії закликають мексиканців переходити на споживання товарів вітчизняного виробництва. При цьому скептично налаштовані користувачі соціальних мереж справедливо відзначають, що значна частина з перерахованих марок має до США дуже опосередкований стосунок, так як фактично працює на території Мексики через національні компанії і з використанням місцевих інгредієнтів. Той же McDonalds для приготування гамбургерів бере м'ясо мексиканського походження.

До того ж жителям Мексики буде найчастіше досить складно визначити походження і деяких традиційних товарів, які вони вважають апріорі мексиканськими, але насправді вони зроблені в США. Наприклад, один з найпопулярніших безалкогольних напоїв Мексики Clamato, зроблений на основі томатного соку і продається буквально на кожному розі, насправді виробляється в Техасі.