Михалкову і Кончаловському можуть виділити сотні мільйонів на боротьбу з McDonald's

10 квітня 2015, 10:27
Режисери хочуть створити "альтернативу західним мережам фастфуду"

Михалков і Кончаловський. Фото: spletnik.ru

<p>Фото: Соцмережі</p>

Реклама

Брати-режисери Андрій Кончаловський та Микита Михалков недавно попросили президента Володимира Путіна допомогти їм у створенні національної мережі кафе-кулінарій під брендом "Їмо вдома!". Копія відповідного листа є в розпорядженні "Коммерсанта". "Мета даного проекту – сприяти імпортозаміщення та створення альтернативи західним мережам фастфуду", – пишуть режисери. За їхньою оцінкою, на запуск проекту буде потрібно 971 800 000 руб. інвестицій, які можуть окупитися за 4,8 року. "Враховуючи соціально-політичний характер проекту... просимо доручити здійснення проекту "Їмо вдома!" Уряду РФ", – йдеться в листі.

До слова, бренд "Їмо вдома" належить дружині Кончаловського, акторці та телеведучій Юлії Висоцькій.

Вчора РБК з посиланням на урядового чиновника повідомило, що режисери можуть отримати 700 млн рублів з держбанку під держгарантії.

Реклама

Співрозмовник агентства розповів, що на нараді кабміну прийняли рішення про фінансування проекту режисерів за програмою підтримки малого та середнього підприємництва за схемою 30 на 70. Це передбачає, що інвестор повинен знайти 30% вартості запуску проекту, а держбанк виділить 70% від початкової вартості проекту (в цьому випадку 680,3 млн рублів) під гарантії Агентства кредитних гарантій.

Прес-секретар віце-прем'єра Аркадія Дворковича розповіла "Медузе", що з бюджету проект фінансувати не будуть. Проект може претендувати на підтримку в загальному порядку в рамках програми сприяння малому і середньому бізнесу.

У соцмережах стали активно поширювати фотожаби на ініціативу режисерів.

Реклама

Пародія на Михалкова та KFC. Фото: Соцмережі

Нагадаємо, в середині 90-х під заступництвом мера Москви Юрія Лужкова вже робили спробу створити конкурента McDonald's з національним колоритом. "Російське бістро" не стало популярним.