Фото: pixabay.com
Через проблеми з системою обробки даних польотів бельгійським провайдером Belgocontrol повітряний простір над Бельгією в четвер закрили. Пасажири зіткнулися із затримками рейсів.
У Belgocontrol заявили, що працюють над вирішенням проблеми. "Через виняткову ситуацію повітряний рух тимчасово призупинено. Belgocontrol вирішує це. Ми уважно стежимо за ситуацією", – повідомив у Twitter аеропорт Брюсселя.
Нагадаємо, в кінці червня український туристичний ринок зіткнувся з проблемою затримки рейсів у піковий літній сезон. Зокрема, із запізненням відбулися деякі рейси на замовлення Join UP! у різних авіаперевізників за напрямками Туніс, Іспанія (Тенеріфе, Пальма-де-Майорка, Барселона), Єгипет (Шарм-ель-Шейх, Хургада) і Туреччина (Бодрум).
Туристи через скасування або затримки авіарейсів не могли потрапити в оплачені тури або повернутися з відпочинку додому. Багато в чому ситуації були схожі: пасажирам повідомляли про перенесення рейсу на пару годин, пізніше – ще на кілька, а потім залишали без інформації про те, коли прибуде довгоочікуваний літак. В результаті люди годинами сиділи в аеропортах, чекаючи вильоту, а затримки перельотів тягнулися від шести годин до трьох діб, як це було в Тунісі.
Ми зібрали історії туристів, які опинилися заручниками непростих ситуацій як в аеропортах за кордоном, так і в Києві.