Панамський канал став пропускати менше суден через посуху

30 квітня 2019, 18:16
Постачальникам з США і Китаю радять зменшувати вагу вантажів

Через посуху Панамський канал став пропускати менше суден. Рівень води в шлюзах істотно знизився. Тому існує загроза, що великі кораблі сядуть на мілину.

Постачальникам з США і Китаю радять зменшувати вагу вантажів. Обмеження скасують, тільки коли підуть дощі. Тоді заповняться водойми, які з'єднують Атлантичний і Тихий океани, і морські судна курсуватимуть в звичайному режимі.

Реклама

Раніше ми писали, що адміністрація Панамського каналу зареєструвала новий рекорд з транспортування вантажів через міжокеанську артерію. Як повідомив голова адміністрації Хорхе Луїс Кіхано, в травні через канал пройшли 1,23 тис. суден, які перевезли загалом 38,1 млн тонн вантажу.

Найбільший внесок у встановлення рекорду внесли морські судна-контейнеровози, які перевезли через канал 13,8 млн тонн вантажу.

Попередній рекорд Панамського каналу був зареєстрований в січні 2017 року: тоді через артерію пройшли 1,26 тис. суден, на борту яких перебувало 36,1 млн тонн вантажу.

Реклама

26 червня виповниться рівно два роки з того моменту, як почався рух новими шлюзовими каскадами Панамського каналу. Роботи з розширення Панамського каналу розпочалися 2007 року. Кожен з нових шлюзів має 426,7 м в довжину, 54,8 м в ширину і 18,2 м в глибину, що дозволяє проходити через них суднам, що вміщують до 14 тис. контейнерів.

За даними аналітичного агентства Alphaliner, проект будівництва нових шлюзів вартістю 5,5 млрд доларів забезпечив маршруту через Панаму домінуючу роль на глобальному ринку контейнерних перевезень, повернувши трафік, який переорієнтувався на Суецький канал.

На сьогодні частка Панамського каналу оцінюється в 72% сукупного трафіку з Азії, в січні 2016 року на Панамський канал припадало 48% трафіку.

Реклама

Як розширювали Панамський канал, дивіться на відео: