"По-людськи розумію": Клімкін зробив пропозицію Lufthansa щодо скандального ролика до ЧС-2018

4 червня 2018, 19:55
Міністр запропонував на основі відзнятого ролика зняти рекламний ролик про рейси в Україну

Павло Клімкін. Фото: facebook.com/UkraineMFA

Німецька авіакомпанія Lufthansa могла б використовувати відзнятий в Києві рекламний ролик до ЧС-2018 в Росії для реклами рейсів до столиці України. Про це в Twitter написав глава МЗС України Павло Клімкін. 

"По-людськи розумію, чому Люфтганза зробила ролик в Україні, а не в Росії: у нас добре і безпечно. Але обманювати не можна. Краще знімати в Україні про Україну :) Пропоную на основі відзнятого матеріалу зробити класну рекламу своїх рейсів до Києва :) ", – написав міністр.

Реклама

Раніше стало відомо, що німецька авіакомпанія Lufthansa зняла відеоролик, присвячений чемпіонату світу з футболу в Росії за участю німецьких уболівальників. Вона зробила це в Києві, проте видала за Росію.

"Наші фанати запалюють, щоб потішити збірну Німеччини в Росії. Цього року не на далекій Копакабані (пляж в Бразилії, де проходив ЧС в 2014 році), а в Росії. Тут теж є хороші куточки", – йдеться в підписі до ролика на сторінці авіакомпанії в Facebook. 

Реклама

Однак на відео можна побачити далеко не Москву, а Русанівку в Києві, точніше Русанівський канал, і при цьому під кадром іде підпис "Russland 2018", а в кінці ролика звучить пісня "Калинка-малинка".

Пізніше Lufthansa вибачилася за знятий в Києві ролик до ЧС-2018.