Після Brexit російські "тролі" в Британії стали розпалювати ненависть до ісламу – ЗМІ

2 листопада 2018, 01:44
Експерти з медіабезопеки проаналізували мільйони повідомлень у соцмережах, які вивели на російський слід

Фото: pixabay

Дослідження, проведені експертами в британському сегменті соцмереж, зокрема Twitter, показали, що антиісламська тема в чварах стала основою і вивела на російський слід в акаунтах так званих "тролів", що атакували Британію. Про це пише видання The Times.

"Твітів про іслам було набагато більше, ніж твітів про Brexit, а ділилися ними ширше. Це показав аналіз дев'яти млн твітів, розміщених петербурзькою "фабрикою тролів", – йдеться у статті.

Реклама

Видання пояснює: "У жовтні Twitter оприлюднив базу даних про твіти, які були розміщені 3841 заблокованим обліковим записом, афільованим зі скандально відомим "Агентством інтернет-досліджень".

Британський аналітичний центр Demos виявив, що повідомлення, які зібрали найбільше репостів, стосувалися переважно ісламу і розпалювали ісламофобію.

"Акаунти російських тролів, у яких було найбільше фоловерів, з більшою ймовірністю фокусувалися на ісламі, заявив аналітичний центр, висвітив кількість твітів, пов'язаних з Британією, які розсилалися цими акаунтами. Ця кількість більша, ніж за більш ранніми оцінками", – підсумовує видання .

Реклама

Нагадаємо, адміністрація Facebook заблокувала мережу, в яку входили 82 групи, в співтовариства і користувачі, які видавали себе за громадян США і Великобританії. Ці інтернет-тролі займалися публікацією мемів, статей та іншого контенту політичної тематики, що стосується міжнаціональних відносин, виборів до Конгресу та іншого. У Facebook стверджують, що ця мережа походила з Ірану.

Крім того, співробітники соціальної мережі Facebook заблокували понад 800 сторінок і акаунтів користувачів за поширення неправдивої інформації напередодні запланованих на листопад проміжних виборів у США

У квітні 2018 року голова Facebook Марк Цукерберг виступив на двох слуханнях у Конгресі США. Підприємець запевнив американських законодавців, що надалі у Facebook будуть дбайливіше поводитися з особистими даними користувачів.