Правила успіху від Томаса Ліптона

9 травня 2017, 07:24
Шотландський торговець, творець бренду чаю "Ліптон", вважав, що турбота про клієнта – основа будь-якого бізнесу

Будьте готові змінити життя, адже будь-який поворот може поліпшити ситуацію.

У житті немає невдач, є можливості. І якщо вміти їх використовувати, удача обов'язково буде поруч.

Реклама

Будь-яка робота – це шанс повчитися. Це важливо, оскільки в бізнесі потрібні не тільки теорія і книги: для досягнення успіху важливо закріплювати будь-які знання практичними навичками та досвідом.

Турбота про клієнтів – основа будь-якого бізнесу. Якщо покупець зрозуміє, що його влаштовує, наприклад, якість або ціни, тоді він повернеться знову і порадить це ж зробити друзям, родичам. А щоб клієнт був задоволений сервісом, важливо контролювати всі процеси – бути в курсі переговорів з постачальниками і самостійно підбирати членів команди.

Клієнт завжди правий і хоче бути здивований. Важливо дарувати клієнту приємні емоції. Для цього, наприклад, можна прикрашати вітрини яскравими вивісками і карикатурними фігурами. Тоді покупка стане ліками від поганого настрою, а це стане для клієнта приводом повернутися за покупкою знову.

Реклама

Підприємницьке чуття і аналіз ринку дуже важливі. Потрібно розвивати логічне мислення, щоб вміти передбачати тенденції, поєднуючи, здавалося б, незначні події.

Застосовуйте нововведення у виробництві. Важливо стежити за інноваціями і найперспективніші впроваджувати в бізнес, це дозволяє виділитися в натовпі конкурентів і індивідуалізувати товар/послугу. Так, чужа ідея випускати чай в паперових пакетиках стала фішкою у виробництві чаю "Ліптон".

Людина, яка живе своєю торгівлею, повинна давати рекламу або збанкрутувати. І бажано використовувати рекламу в найнесподіваніших ситуаціях. Наприклад, можна розміщувати слогани під час... доставки тюків з товаром морем.

Реклама

Оригінально подавайте неоригінальний товар. Давно реалізація товару на вагу перетворилася на продаж в коробочках, пакетиках. Ідеї треба поліпшувати й далі: можна класти до коробочок, наприклад, сюрпризи.