Росія 15 років не може побудувати конкурента Boeing: Путін обурений

23 вересня 2020, 21:16
Санкції США вдарили по корпорації "Ростех", яка намагається будувати МС-21

Володимир Путін

Російський авіапром продовжує в муках народжувати "новий" пасажирський літак МС-21, заради виробництва якого Москва відмовилася від кооперації у виробництві українського Ан-148 ще вісім років тому.

У січні 2019-го США запровадили санкції проти авіабудівної корпорації "Ростех", яка була змушена відкласти серійне виробництво літака "Іркут" МС-21. Однак глава "Ростеха" Сергій Чемезов тоді заявив, що компанія перейде на композитні матеріали російського виробництва.

Реклама

Минуло майже два роки і президент РФ Володимир Путін назвав "хамством" відмову Заходу поставляти композитні матеріали для виробництва літака, повідомляє Інтерфакс.

"Ну, нічого не має спільного з оборонним комплексом наш новий середньомагістральний літак МС-21. Взяли і з міркувань несумлінної конкуренції партнери наші припинили поставку відповідних композитних матеріалів для крила. Ну, що це таке? Ну, це просто хамство на світовому ринку з порушенням всіх загальновизнаних принципів і правил", – обурився Путін на зустрічі з представниками атомної галузі.

"Знають, що ми все одно зробимо. Ну, просто щоб наші літакобудівельники вийшли пізніше з цим продуктом. А вони вже на цей час планують зайняти ці ніші і ринки" – додав президент РФ, замовчуючи, що за два роки у Росії композити так і не з'явилися.

Реклама

Нагадаємо, розробка МС-21 ведеться з першої половини 2000-х років. Залежно від конфігурації лайнер зможе перевозити від 150 до 210 пасажирів. Дальність його польоту складе шість тисяч кілометрів, а швидкість – близько 870 кілометрів на годину.

У своєму класі російський лайнер отримав найширший фюзеляж. Його ширина становить 4,06 метра. Довжина МС-21 становить 42,2 метра, розмах крила – 35,9 метра, а висота – 11,5 метра. Максимальна злітна маса лайнера становить 79,3 тонни при максимальній масі комерційного навантаження – 22,6 тонни.

Реклама

МС-21 є першим в світі вузькофюзеляжним пасажирським літаком з крилом, виконаним із композиційних матеріалів. Розробники вважають, що на світовому ринку лайнер зможе конкурувати з американським Boeing 737 MAX і європейськими Airbus A320neo.

Планувалося, що після 2020 року темпи серійного виробництва МС-21 досягнуть 40 літаків на рік.

Політ нового російського пасажирського літака зняли з кабіни пілотів: