Росія близька до завершення будівництва моста до Криму – The Guardian

1 вересня 2017, 10:14
Керченський міст окупантів повинен бути відкритий наступного року, а остаточно запрацює 2019-го

Будівництво Керченського моста росіян. Фото: Кримський міст

Будівництво Керченського моста до окупованого Криму ознаменувалося завершенням ключової фази – зведенням залізничної арки, що наблизило плани окупантів до завершення. Про це написав у статті для The Guardian Шон Вокер, передає УНІАН.

Він зазначив, що арка була встановлена на висоті 35 метрів над рівнем моря в операції за участю сотень робітників.

Реклама

"Міст, який становитиме 12 миль (19,3 км) в довжину, повинен бути відкритий для дорожнього руху наступного року, а для залізничних перевезень – 2019-го. Це основна частина плану Кремля щодо інтеграції Криму, анексованого в березні 2014 року під час військової бліц-операції. Міжнародне співтовариство все ще вважає півострів частиною України, а кримські чиновники і компанії перебувають під впливом західних санкцій, введених після анексії", – йдеться в статті.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Вокер нагадує в своєму тексті, що з Росії до Криму можна потрапити по вузькому перешийку, але території розділяє Керченська протока, тому і потрібен міст. А наразі півострів можна потрапити лише на літаку або за допомогою поромної переправи. Варто відзначити, що паром не такий ефективний, оскільки там часто виникають затори, або скасовується переправа через негоду в протоці.

Реклама

Він зазначає, що залізнична арка була зведена для пропуску судів і тепер аналогічна буде встановлена наступного місяця для секції дорожнього руху

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

"Міст був названий найскладнішою будівельною операцією в історії Росії. Це буде найдовший міст в країні, і, за прогнозами, він коштуватиме близько 3 мільярдів фунтів стерлінгів. Будівництво знаменує реалізацію планів, які витали в повітрі протягом понад століття, починаючи з невизначеної пропозиції британського консорціуму в 19 столітті побудувати залізничне сполучення між Лондоном і Індією через Крим. План будівництва моста був розроблений за часів індустріалізації в 1930-х роках за Йосипа Сталіна, а 1942 року, коли Крим перебував під німецьким контролем, нацисти навіть почали будівництво, але не встигли завершити, тому що їх відкинула Червона армія, що просувалася. Залізничний міст був побудований Совєтами до кінця Другої світової війни, але впав всього кілька місяців по тому", – йдеться в статті.

Реклама

Вокер пише, що будівництвом моста займається мільярдер Аркадій Ротенберг, який в дитинстві був партнером Володимира Путіна по дзюдо, і у якого довга історія отримання державних контрактів на будівництво під час президентства його старого друга.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Крим був незаконно анексований Росією в березні 2014 року після проведення "референдуму", не визнаного ні Україною, ні світовим співтовариством. У тому числі "кримський референдум" не визнає і ООН.

Верховна Рада України офіційно оголосила 20 лютого 2014-го початком тимчасової окупації Криму і Севастополя Росією. 7 жовтня 2015 рокупрезидент України Петро Порошенко підписав відповідний закон. Міжнародні організації визнали окупацію і анексію Криму незаконними і засудили дії Росії. Країни Заходу ввели низку економічних санкцій.