Росія і Китай випустять пасажирський літак: хочуть конкурувати з Boeing та Airbus

26 травня 2017, 05:49
Компанії розраховують на конкуренцію з популярними широкофюзеляжними пасажирськими літаками Boeing 777 и Airbus A330

Попередня угода про розробку російсько-китайського авіалайнера, якому присвоєно індекс C929, була підписана ще в 2014 році

Російська "Об'єднана авіабудівна корпорація" і китайська Commercial Aircraft Corporation of China приступили до проектування перспективного широкофюзеляжного далекомагістрального пасажирського літака C929, – передає "Популярная Механика".

Попередня угода про розробку російсько-китайського авіалайнера, якому присвоєно індекс C929, була підписана ще в 2014 році, а основний договір – рік тому. За попередніми оцінками, літак буде розрахований на перевезення до 280 пасажирів на відстань до 12 тисяч кілометрів. Його планується обладнати двома турбовентиляторними реактивними двигунами тягою близько 345 кілоньютон, якими спочатку можуть стати американські General Electric і Pratt & Whitney, а потім – російські ПД-35.

Реклама

Повідомляється, що таким чином, ОАК і COMAC розраховують на конкуренцію з популярними широкофюзеляжними пасажирськими літаками Boeing 777 і Airbus A330. Перший здатний вмістити від 305 до 550 пасажирів і має дальність польоту від 9100 до 17500 кілометрів, а другий – від 246 до 300 пасажирів і може подолати до 13500 кілометрів. Як мінімум на 50% авіалайнер буде зроблений із сучасних композитних матеріалів.

Відзначається, що російські конструктори розроблять в рамках проекту композитне крило і його механізацію, систему підвіски двигунів і основне посадочне шасі. Китайські фахівці відповідають за розробку фюзеляжу, горизонтальних і вертикальних стабілізаторів, носового обтічника і носового шасі. Правда, сторони ніяк не визначаться з назвою перспективного російсько-китайського літака, тому COMAC позначає його як C929, а ОАК – як ШФДМЛ (широкофюзеляжний далекомагістральний літак).