Росія зганьбилася із залізничною гілкою в обхід України: з'явилися подробиці

27 лютого 2018, 10:40
Українські експерти назвали прорахунки РФ

Фото: Pixabay

Росія так і не змогла запустити поїзди за маршрутом Москва-Адлертолько виключно по території РФ (раніше частина шляху пролягала по території Луганської області). Про це повідомив координатор групи експертів "Інформаційний спротив" Дмитро Тимчук.

"Анекдот в тому, що після всіх цих бравурних доповідей і урочистого пуску росіянами поїздів "в обхід України", станом на лютий 2018 з'ясовується, що російські поїзди повернулися на "стару" гілку. Тобто, як і раніше, йдуть по території України. Ось такий гучний "залізничний пук" Москви. Традиційно криворукі російські військові в теплій компанії з злодійкуватими діячами з "РЖД" побудували нову пафосну ділянку таким чином, що експлуатувати її просто неможливо. Зокрема, дуже скоро після урочистого відкриття з'ясувалося, що побудовані дренажні системи несправні, а залізнична колія просіла до 1 метра", – констатує Тимчук.

Реклама

Причина просідання шляхів, за його словами, полягає в недотриманні технології прокладки шляхів у зв'язку з надвисокими темпами будівництва і корупційної "економії" на вартості робіт, а також відсутність облаштування прилеглої території поблизу колій, що і призвело до підмивання ґрунту.

"Необхідно відзначити, що весь цей цирк супроводжується інформаційною кампанією в прикордонних населених пунктах РФ, в ході якої поширюється інформація про нібито наміри України розібрати "стару" гілку і підготовці диверсій силами українських спецслужб на зазначених об'єктах залізничної інфраструктури. На даний момент в "РЖД" планують повернути в стрій "нову" гілку до червня 2018 року. Очевидно, до осінніх дощів", – заключив координатор ІС.

Нагадаємо, Росія створює в окупованому Криму форпост своєї військової потужності в Чорному морі, в рази посиливши своє угруповання після анексії півострова. Про це розповів на форумі "Захоплений півострів: чотири роки опору" заступник міністра оборони України Анатолій Петренко.