Російські винищувачі не можуть злетіти з авіаносця "Адмірал Кузнєцов" – ЗМІ

30 листопада 2016, 18:03
Літаки перекидають з дива російського кораблебудування на сушу

Російські винищувачі не можуть злетіти з авіаносця «Адмірал Кузнєцов

Російські винищувачі з авіаносця " Адмірал Кузнєцов " були перекинуті на сушу через нездатність злетіти з палуби . Про це для The Times пише журналістка Дебора Хейнс , передає InoPressa.

"У вівторок один джерело в оборонному відомстві сказав, що велика частина літаків, які були на єдиному російському авіаносці, була перекинута на базу в Сирії після того, як вони зіткнулися з труднощами при зльоті в умовах моря", – йдеться в повідомленні.

"На супутникових знімках, зроблених 20 листопада і опублікованих на цьому тижні журналом IHS Jane's, видно 8 російських "Су-33" і один "МіГ-29" на кремлівської базі Хмеймім в провінції Латакія на заході Сирії. Як вважається, ці літаки входили в авіаційну групу на борту "Адмірала Кузнєцова", – пише видання.

Джерело сказало, що незабаром після розгортання велика частина російського загону була перекинута на сушу. При цьому він не здивований, що з російського авіаносця, мабуть, не вдається проводити великомасштабні ударні операції, додає журналістка.

Як зазначають військові експерти, авіаносець "Адмірал Кузнєцов" має статус найбільш проблемного корабля флоту РФ – силова установка корабля швидко перестала відповідати вимогам.

Так, в ході першої бойової служби ще взимку 1995 – навесні 1996 року через незадовільний технічний стан головної енергетичної установки авіаносець кілька разів втрачав хід і не міг розвивати повну швидкість.

Численні ремонти – в 1994-1995, 1996-1998, 2001-2004, 2008 роках – не могли виправити ситуацію в основному через недостатнє фінансування, якого не вистачало на проведення всіх необхідних робіт.

Починаючи з 2010 року, в РФ всерйоз заговорили про необхідність модернізації "Кузнєцова", яка включала б середній ремонт корабля з заміною ряду систем. Спочатку ремонт планувалося почати в 2012 році і завершити в 2017-му, але зробити це вчасно завадив дефіцит потужностей.

Головною проблемою "Кузнєцова" залишається його енергетична установка, в основному підтримувана в робочому стані за рахунок "канібалізації". Недооцінювати проблему неможливо – авіаносці досить вимогливі до можливостей своїх ходових систем і швидкості ходу, яка повинна полегшувати підйом літаків з повною злітною масою, забезпечуючи додаткові 50-60 кілометрів на годину до власної злітної швидкості літального апарату.

Нездатність авіаносця дати повний хід призводить до того, що літаки мають серйозні обмеження по злітній вазі, що не дозволяє брати повний запас палива і/або бойового навантаження.