Російське телебачення "демонізує" Захід – дослідники

9 листопада 2018, 04:28
Російські канали показують "злий Захід" вчетверо частіше, ніж рекламують Coca-Cola

Любов Цибульська, фото radiosvoboda.org

Аналітична група з питань гібридної війни Українського кризового медіацентру проаналізувала всі новини, а також політичні ток-шоу на трьох основних телеканалах Росії за останні три з половиною роки і зробила висновок, що кремлівські медіа намагаються показати, що незважаючи на кращу економічну ситуацію і кращий рівень життя в країнах Заходу, він залишається "злом", передає "Радіо Свобода".

"Загалом в негативному світлі Захід згадується на цих каналах 25 разів щодня. Для порівняння Coca-Cola, бренд Coca-Cola, має тільки шість випусків своєї реклами в день на цих каналах", – розповіла керівник дослідження аналітичної групи Любов Цибульська під час конференції "Уроки гібридного десятиліття: що потрібно знати для успішного руху вперед".

Реклама

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

За словами Цибульської, всі три канали належать Кремлю або на пряму, або через підконтрольні йому організації. Дослідники, каже Цибульська, і без цього розуміли, що російське телебачення "демонізує" Захід, однак хотіли продемонструвати це кількісно.

Нагадаємо, виступаючи на міжнародній конференції, Порошенко заявив, що Україна дала урок, як потрібно протистояти гібридної війні Росії. Він також зауважив, що Москва не має наміру грати в ігри – заради своїх маніакальних ідей вона готова застосовувати найцинічніші і найжорстокіші методи.

Реклама

Також раніше повідомлялося, що Антоніо Міссіролі певен: гібридні атаки можуть стати викликом для глобальної безпеки.