Скандал з Гретою Тунберг на підлозі потягу: активістка їхала першим класом

16 грудня 2019, 11:32
У Deutsche Bahn роз'яснили ситуацію з "вірусним" записом шведки

Грета Тунберг. Фото: Greta Thunberg/Twitter

Німецька державна залізнична компанія Deutsche Bahn подякувала шведській екоактівістці Греті Тунберг за підтримку в боротьбі зі змінами клімату.

Таким чином, німецькі залізниці відреагували на "твіт" 16-річної шведки про те, що повертатися додому з міжнародної конференції ООН з питань зміни клімату в Мадриді їй довелося, сидячи на підлозі.

Реклама

"Шановна Грета, дякуємо за підтримку в боротьбі зі зміною клімату! Ми були раді, що ви були на суботньому рейсі ICE 74 , електрика в якому на 100% "зелена". Було б ще приємніше, якби ви також повідомили про те, як доброзичливо і компетентно вас обслуговувала наша команда на вашому місці в першому класі", – відповіли школярці.

Нагадаємо, в ніч на 15 грудня в Twitter Тунберг з'явилося фото, на якому вона сидить на підлозі поїзда.

Реклама

"Подорожую по Німеччині в переповнених поїздах. Нарешті їду додому!", – підписала вона фотографію.

Багато коментаторів розкритикували німецький залізничний концерн Deutsche Bahn, поїздом якого їхала Грета. Сама ж дівчина зазначила в своєму мікроблозі, що сісти на підлозі для неї не проблема, а також назвала хорошим знаком переповнені поїзди. Крім того, після однієї зі станцій їй знайшлося місце в вагоні.

Грета Тунберг прославилася тим, що в 15 років почала протестувати біля шведського парламенту з плакатом "Шкільний страйк за клімат", закликаючи до негайних дій по боротьбі зі зміною клімату. Її дії спровокували масові акції по всьому світу – "П'ятниці заради майбутнього" (Fridays for Foture).

Реклама

За це її номінували на Нобелівську премію миру і запросили на відкриття саміту ООН в Нью-Йорку, де вона рознесла вщент західний політичний істеблішментза бездіяльність у боротьбі із кліматичними змінами.

Крім того, цього року Північна рада присудила їй премію в розмірі 52 тисячі доларів. Але Грета відмовилася від грошей, заявивши, що кліматичному руху гроші не потрібні, необхідно, аби політики і люди при владі почали прислухатися до сучасної науки.