Собчак назвала спонсорів своєї президентської кампанії

20 лютого 2018, 17:01
Вона зазначила, що реальний список спонсорів кампанії значно більше і оголосила вона тільки тих, хто дав на це згоду

Фото: AFP

Кандидат в президенти РФ, телеведуча Ксенія Собчак оголосила список спонсорів своєї виборчої кампанії.

"Сьогодні ми відкриваємо вам тільки тих людей, які погодилися бути названими і бути відкритими. Величезне їм спасибі, що вони дозволили це зробити", – сказала Собчак на прес-конференції у вівторок.

Реклама

Вона повідомила, що спонсорами її кампанії стали президент інвестиційного фонду Legacy Square Capital, президент Шахової федерації Москви, екс-президент концерну "Росенергомаш" Володимир Паліхата; "Той самий чоловік, для зустрічі з яким їй довелося полетіти на Балі", підприємець Олександр Росляков; засновник компанії Yota, співзасновник інституту "Стрілка" Сергій Адоньєв.

Крім того, в числі спонсорів кампанії девелопер, співвласник мережі клубів SportLife Вадим Расковалов і його дружина, дизайнер Яна Расковалова; засновник компанії "Нові енергетичні системи" Анатолій Цибулевський, а також власник журналу Forbes в Росії Олександр Федотов.

Вона зазначила, що реальний список спонсорів кампанії значно більше, і оголосила вона тільки тих, хто дав на це згоду.

Реклама

"Для мене дуже важлива підтримка середнього та малого бізнесу", – сказала Собчак.

Вона підкреслила, що її спонсорами стали тільки ті громадяни, які не стали висувати лобістських вимог в обмін на свою фінансову підтримку.

Нагадаємо, Центрвиборчком Росії розглянув документи Ксенії Собчак і дозволив їй брати участь у виборах президента. ЦВК РФ розглянув документи Собчак. Вона стала кандидатом від партії "Громадянська ініціатива".

Реклама

Нагадаємо, раніше телеканал RTVI з посиланням на джерело, близьке до адміністрації президента, повідомив, що Ксенія Собчак піде на вибори президента Росії. У Кремлі, за даними каналу, Собчак готують ту ж роль, яку зіграв на виборах 2012 року мільярдер Михайло Прохоров. Прохоров отримав 7,98% голосів, Собчак може набрати 8-9% при правильній передвиборної кампанії, заявило джерело RTVI.