США і РФ прокоментували "катастрофу російського Су-27" в Неваді

17 вересня 2017, 08:08
Пентагон засекретив дані про катастрофу винищувача

Су-30. Фото: Вікіпедія

На авіабазі Нелліс , штат Невада , США , відмовилися підтвердити інформацію про те , що літак , який розбився 5 вересня, був виготовлений в СРСР або Росії , про що раніше повідомляло видання Aviation Week .

" Всі деталі щодо інциденту , який стався 5 вересня, засекречені " , – заявилаРИА Новостипредставник прес – служби авіабази , підкресливши , що інформація розголошуватися не буде .

У той же час , на думку колишнього заступника головнокомандувача Військово – повітряними силами Росії героя Радянського Союзу генерал – полковника Миколи Антошкіна , бойові літаки радянського і російського виробництва вимагають обережного пілотування навіть досвідченими американськими та іншими іноземними льотчиками .

Реклама

" Я нічого не можу сказати ( про причини авіакатастрофи ) , не знаючи льотчика і що він виконував , параметри польоту літака . Можу лише сказати , що літак дуже надійний . І американці про це знають . На будь-якому літаку потрібна відповідна підготовка . Толбоєв правильно попередив про небезпеки американського льотчика . Той , може бути , на своїх літаках – чудовий льотчик , а наш винищувач досконально міг не знати " , – заявив РИА Новости Антошкін.

За його словами, американські льотчики тренуються на винищувачах МіГ-29 і Су-27. "Чудові літаки для пілотажу, я на них літав. Вміти треба тільки пілотувати. Вони на одному двигуні можуть злітати і сідати", – зазначив генерал-полковник.

"Раніше в цій ескадрильї були МіГ-21. Зараз – МіГ-29, Су-27. Від НДР, наприклад, дісталися МіГ-29. У цій ескадрильї – різні літаки", – уточнив Антошкин.

За його інформацією, в Повітряно-космічних силах немає підрозділів, оснащених літаками виробництва США та інших країн НАТО, але деякі російські льотчики мають навички пілотування зарубіжних бойових машин.

"У нас такої частини немає. Наші льотчики літали (на іноземних літаках. – Прим ред.). Ми один одному давали літати. Вони – на наших, ми – на їхніх. І мені доводилося літати, але дуже обережно. І в США, і з французами, і з англійцями. Льотчики всюди хороші, підготовка хороша, але на чужому літаку можна і помилитися. Це коли вже багато польотів виконаєш, вивчиш добре інструкції, сам літак, його особливості, тоді можна спокійно літати", – сказав співрозмовник.

"Врятуватися він (Шульц. – Прим. Ред.) міг в будь-якій ситуації, тому що у нас були випадки, коли на стоянці катапультувалися і залишалися живими. Дуже надійне катапультне крісло на Су-24, Су-27, МіГ-29", – додав Антошкін.

Нагадаємо, раніше видання Aviation Week повідомило, що 5 вересня в ході навчально-тренувального польоту
в штаті Невада розбився літак, який міг бути російським багатоцільовим винищувачем Су-27 або Су-30. Повідомлялося , що за штурвалом перебував підполковник ВПС США Ерік Шульц , який загинув в результаті авіакатастрофи .

Інцидент за інформацією журналістів стався під час тренувального польоту з військової бази Red Hаt . Загиблий пілот командував ескадрильєю " Агресор " , яка займається випробуваннями зарубіжної техніки .

Американські журналісти також звертають увагу на ту таємничість , якою покрита авіакатастрофа . Відзначається , що російський винищувач ВПС США проводив повітряні бої з літаком F – 16 над засекреченою " зоною – 51 " , де за офіційними даними , розробляються експериментальні літальні апарати і системи озброєння , а за неофіційними – в цій зоні сідають НЛО , військові зустрічаються з інопланетянами і регулярно спостерігають інші аномальні явища .