Стало відомо, коли відбудеться перший сертифікаційний політ Boeing 737 MAX

24 серпня 2019, 03:35
Компанія Boeing раніше планувала завершити сертифікаційні польоти літаків даної серії у вересні

Федеральне авіаційне управління США орієнтується на проведення у жовтні першого сертифікаційного польоту літака Boeing 737 MAX з оновленим програмним забезпеченням для системи MCAS – "Система поліпшення характеристик маневреності"). Про це повідомило агентство ділових новин Bloomberg з посиланням на джерела в авіабудівній індустрії.

За їхніми даними, компанія Boeing раніше планувала завершити сертифікаційні польоти літаків даної серії у вересні. Зрушення термінів на жовтень в принципі не заважає компанії в разі схвалення ФАУ відновити експлуатацію Boeing 737 MAX в четвертому кварталі поточного року.

Реклама

Як повідомляло агентство Reuters, компанія повідомила замовників про намір збільшити випуск серії 737 до 52 літаків щомісяця у лютому 2020 року в разі отримання від ФАУ дозволу відновити польоти Boeing 737 MAX. Boeing планує також підняти цей показник до 57 літаків на місяць у червні 2020 року.

Польоти літаків Boeing 737 MАX призупинили у всьому світі у березні 2019 року після двох авіакатастроф. У березні під час аварії літака даної моделі авіакомпанії Ethiopian Airlines загинули 157 осіб. У жовтні 2018 року жертвами аварії Boeing-737 MAX індонезійської компанії Lion Air стали 189 осіб.

Зі слів джерел, головне питання наразі полягає в тому, чи зможе Boeing усунути всі наявні проблеми лише за рахунок внесення змін до програмного коду. Якщо крім цього, компанія муситиме міняти мікропроцесори або інше обладнання, то для відновлення польотів будуть потрібні найімовірніше місяці, а не тижні.

Реклама

Нагадаємо, понад 400 пілотів подали в суд на авіабудівну корпорацію Boeing за приховування дефектів у літаках Boeing 737 MAX, які призвели до двох катастроф лайнерів цієї моделі в Індонезії та Ефіопії.

На їхню думку, Boeing "зробив безпрецедентне приховування відомих дефектів у конструкції MAX, що очікувано стало причиною аварії двох лайнерів MAX і подальшого припинення їхньої експлуатації в усьому світі".

Нагадаємо, що експерти, які з'ясовують причини катастрофи ефіопського лайнера Boeing 737 MAX 8, прийшли до попереднього висновку, що її причиною став збій в роботі системи MCAS.

Реклама

Незважаючи на оголошені раніше плани, найбільші авіакомпанії Індонезії Garuda airlines і Lion Air не зможуть відмовитися від подальших закупівель літаків Boeing 737 MAX.

Як ми писали раніше, в Індонезії зазнав аварії лайнер Boeing 737 MAX, який вилетів з аеропорту Джакарти до міста Панкалпінанг. На борту літака перебувало 189 осіб (пасажирів і членів екіпажу), зокрема й діти.