Стало відомо, чому в США Boeing 737 MAX повернувся в аеропорт після зльоту

27 березня 2019, 01:32
Літак планувалося доправити до штату Каліфорнія, де знаходяться на зберіганні інші лайнери Boeing

Причиною повернення авіалайнера Boeing 737 MAX 8 американської компанії Southwest Airlines в аеропорт вильоту у Флориді були технічні несправності механічного характеру, а не проблеми з комп'ютерними системами або програмним забезпеченням. Про це йдеться у заяві Southwest Airlines.

У документі уточнюється, що екіпаж ухвалив рішення про повернення "незабаром після вильоту з Міжнародного аеропорту Орландо через повідомлення про механічну проблему, пов'язану з одним з двигунів літака". "Лайнер незабаром буде доправлений в наш центр обслуговування в аеропорту, де буде здійснено його технічний огляд", – пояснили в Southwest Airlines.

Реклама

У заяві наголошується, що літак планувалося доправити у штат Каліфорнія, де знаходяться на зберіганні інші лайнери Boeing 737 MAX 8 компанії "до тото часу, поки Федеральне авіаційне управління США не дозволить знову застосовувати їх для пасажирських перевезень". Літак прямував без пасажирів на борту.

Раніше повідомлялося, що ринкова вартість американської корпорації Boeing у березні зменшилася більше ніж на 40 млрд доларів після краху літака Boeing 737 Max 8 в Ефіопії.

Авіакатастрофа сталася 10 березня, внаслідок чого загинули 157 осіб. Boeing 737 Max 8, що виконував рейс з Аддіс-Абеби в Найробі, впав приблизно за 60 км на північний захід від ефіопської столиці.

Це стало другим крахом американського літака даної модифікації за останні п'ять місяців. 29 жовтня 2018 року Boeing 737 Max 8 індонезійської авіакомпанії Lion Air, що летів з Джакарти в Панкалпінанг, впав у Яванське море через 13 хвилин після вильоту. Загинули 189 осіб.

Реклама

Вивчення уламків літака, що розбився в Ефіопії, дозволяє зробити попередній висновок про те, що дана трагедія могла статися з такої ж причини, що й катастрофа в Індонезії.

Слідчі виявили уламки керма висоти ефіопського Boeing, який був відхилений у момент катастрофи на нетиповий для нього кут. Подібне положення горизонтального стабілізатора було зафіксовано і у літака Lion Air, що розбився.

Багато країн після краху призупинили використання Boeing 737.