Стало відомо, скільки РФ заплатила за рекламу Brexit

14 грудня 2017, 04:48
Facebook вже направив свої висновки комісії, яка вивчає, яким чином агітація в соцмережах впливає на політику в Британії

фото AFP

Російські оперативники розмістили три реклами на Facebook напередодні британського референдуму про членство в ЄС, витративши всього 97 центів, щоб підняти питання міграції.

Про це заявили в компанії Facebook, передає Reuters.

Реклама

Як відомо, британський парламентський комітет звернувся до компанії Facebook із запитом щодо інформації про діяльність пов'язаних з РФ проплачених облікових записів.

Facebook вже направив свої висновки комісії, яка вивчає, яким чином агітація в соцмережах впливає на політику в Британії, в тому числі діяльність, яка фінансується з-за кордону.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Реклама

У компанії заявили, що досліджували наявність профілів або сторінок, пов'язаних з прокремлівської організацією "Internet Research Agency" (IRA), які проплачували рекламу в період референдуму.

Як відомо, IRA – російська організація, в якій, на думку дослідників, працюють сотні людей для просування прокремлівського контенту в соціальних медіа.

"Ми визначили, що ці облікові записи, пов'язані з IRA, витратили невелику суму грошей (0,97 долара США) на рекламні оголошення для британської аудиторії за цей час", – заявили в компанії.

Реклама

Повідомляється, що ця сума була витрачена на три реклами, кожна з яких також була спрямована на американську аудиторію, і стосується питань міграції, а не референдуму про вихід з ЄС.

Нагадаємо, в Facebook раніше повідомили, що тіньова російська компанія, так звана "ферма тролів", відома своєю прокремлівською пропагандою, скуповувала і поширювала політичну рекламу під час президентської кампанії в США.

Крім того, в червні 2016 року низка акаунтів соціальної мережі Twitter, пов'язаних з армією російських тролів, розмістив десятки повідомлень про підтримку Brexit в день проведення референдуму.

Нагадаємо, нещодавно з'явилася інформація, що російські пропагандисти зосередилися на подачі інформації про нібито слабкості країн ЄС. Це зафіксували працівники європейської East Stratcom Task Force і департамент Європейської служби зовнішніх дій.