У літака пробите колесо: в Єгипті знову "застрягли" близько 200 українських туристів

29 липня 2018, 11:30
Join Up запевняє, що українці розселені по готелях і забезпечені всім необхідним, до вечора повернуться до Львова

Фото з відкритих джерел

Близько 200 українських відпочиваючих в Єгипті в суботу 28 липня не змогли покинути країну і вилетіти в Україну. Про це повідомила речник туроператора Join Up Катерина Резніченко.

"Всі затримки рейсів пов'язані з певними причинами. В даному випадку причиною стало те, що у літака пробилося колесо. Відповідно потрібен час, щоб його привезти з іншої країни", – сказала вона.

Туристів вивезли з аеропорту, розселили по готелях, їм надали напої, харчування та проживання, запевнила представник туроператора.

Вона додала, що за станом на 10:30 ранку літак з новим колесом вже приземлився в аеропорту Хургади.

"Треба ще годину-півтори на заміну цього колеса, і відповідно туристи сьогодні мають вилетіти назад до Львова", – підсумувала Резніченко.

Як повідомлялося, в квітні
чартерний літак авіакомпанії Yan Air, в якому знаходились 215 українських туристів не зміг вилетіти з аеропорту єгипетського Шарм – Ель – Шейха до Львова з технічних причин .

Нагадаємо , що останнім часом різко зросла кількість випадків , в яких туристи не можуть своєчасно вилетіти з України на відпочинок , або навпаки – повернутися додому . В кінці червня український туристичний ринок зіткнувся з проблемою затримки рейсів в піковий літній сезон .

Реклама

Багато в чому ситуації були схожі : пасажирам повідомляли про перенесення рейсу на пару годин , пізніше – ще на кілька , а потім залишали без інформації про те , коли прибуде довгоочікуваний літак . В результаті люди годинами сиділи в аеропортах , чекаючи вильоту , а затримки перельотів тягнулися від шести годин до трьох діб, як це було в Тунісі.

У свою чергу Кабінет міністрів України у зв'язку з недавніми проблемами , що виникли на ринку туристичних послуг ,готує ряд рішень, які сприятимуть усуненню неприємних випадків порушення або невиконання умов договорів між туркомпаніями і споживачамиїх послуг.