У Boeing назвали причини катастрофи літаків в Індонезії та Ефіопії

5 квітня 2019, 20:53
Мюіленбург записав відеозвернення, в якому висловив співчуття близьким пасажирів і членів екіпажу

Президент корпорації Boeing Денніс Мюіленбург офіційно визнав, що причиною катастрофи літаків "Боїнг-737 MAX" в Індонезії та Ефіопії за останні місяці стала некоректна робота програмного забезпечення.

Як повідомляє Радіо Свобода, Мюіленбург записав відеозвернення, в якому висловив співчуття близьким пасажирів і членів екіпажу, які загинули на борту обох літаків.

Реклама

"Всі ми в компанії відчуваємо величезну серйозність цих подій", – сказав президент Boeing, визнавши, що в обох випадках аварій система під назвою MCAS "зіграла вирішальну роль".

Ця система автоматично перемикає стабілізатор на пікірування (опускає ніс літака в напрямку землі) в разі, якщо отримує сигнал, що літак виходить на занадто великі кути (піднімає ніс) і втрачає швидкість.

У випадках з аваріями в Індонезії та Ефіопії, за попередніми даними, зламався датчик, і система помилково розпочала роботу, направивши літак до землі. Пілоти не змогли її відключити.

Президент Boeing пообіцяв, що найближчим часом у програмне забезпечення літаків моделі 737 MAX внесуть зміни.

Реклама

"Це оновлення разом з відповідними навчальними матеріалами, які отримають пілоти, виключать можливість мимовільної активації MCAS", – сказав він у зверненні.

Керівництво Boeing очікує, що після оновлення програмного забезпечення буде знято діючий зараз у всіх країнах світу мораторій на польоти Боїнг-737 MAX.

В результаті аварії літака в Ефіопії 10 березня загинули 157 осіб. У жовтні 2018 такий же літак розбився в Індонезії, забравши життя 189 осіб.

Нагадаємо, корпорація Boeing визнала наявність ще одного збою програмного забезпечення (ПЗ) на літаках Boeing 737 MAX, крім помилки в системі поліпшення характеристики маневреності MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System).

Реклама

Нагадаємо, нещодавно генеральний директор Boeing Денніс Меленберг, коментуючи підсумки попередньої доповіді про причини катастрофи літака авіакомпанії Ethiopian Airlines, заявив, що збій в системі поліпшення характеристики маневреності MCAS мав місце на борту обох потерпілих за останні п'ять місяців літаків Boeing 737 MAX.

Відзначимо, що авіакатастрофа сталася 10 березня, в результаті чого загинули 157 осіб. Boeing 737 Max 8, що виконував рейс з Аддіс-Абеби в Найробі, впав приблизно за 60 км на північний захід від ефіопської столиці.

Це стало другою аварією американського літака даної модифікації за останні п'ять місяців. 29 жовтня 2018 року Boeing 737 Max 8 індонезійської авіакомпанії Lion Air, що летів з Джакарти в Панкалпінанг, впав в море Яванця через 13 хвилин після вильоту. Загинули 189 осіб.

Вивчення уламків літака, що розбився в Ефіопії, дозволяє зробити попередній висновок про те, що дана трагедія могла статися з такої ж причини, що і катастрофа в Індонезії.