У Boeing вирішили не вдосконалювати системи лайнера 737 Max після краху в Індонезії – ЗМІ

15 травня 2019, 05:45
Йшлося навіть про те, щоб тимчасово припинити експлуатацію літаків

Керівництво авіабудівного концерну Boeing відкидало пропозиції доопрацювати систему, збій в роботі якої призвів раніше до краху лайнера Boeing 737 Max 8 в Індонезії, а згодом спровокував авіакатастрофу літака аналогічної моделі в Ефіопії. Про це повідомила газета The New York Times.

За її інформацією, після аварії 29 жовтня 2018 року в Індонезії Boeing 737 Max 8 компанії Lion Air пілоти американської авіакомпанії American Airlines намагалися домогтися від керівництва концерну, щоб вони вжили заходів щодо усунення несправностей в роботі системи MCAS. За інформацією видання, на закритих зустрічах йшлося навіть про те, щоб тимчасово припинити експлуатацію літаків даної моделі, поки проблема залишаеться.

Реклама

При цьому керівники компанією відкинули таку ініціативу, наполягаючи на тому, що, за їхніми очікуваннями, "пілоти зможуть впоратися з проблемами". "Ніхто ще не довів, що єдиною причиною цього краху стала дана функція літака", – наводить The New York Times слова віце-президента Boeing Майка Сіннетта, нібито сказані ним на нараді 27 листопада минулого року – майже через місяць після катастрофи в Індонезії.

Раніше повідомлялося, що ринкова вартість американської корпорації Boeing в березні зменшилася більш ніж на 40 млрд доларів після падіння літака Boeing 737 Max 8 в Ефіопії.

Вивчення уламків літака, що розбився в Ефіопії, дозволяє зробити попередній висновок про те, що дана трагедія могла статися з такої ж причини, що і катастрофа в Індонезії

Реклама

Слідчі виявили уламки керма висоти ефіопського Boeing, який був відхилений у момент катастрофи на нетиповий для нього кут. Подібне положення горизонтального стабілізатора було зафіксоване і у літака Lion Air, що розбився.

Нагадаємо, раніше корпорація Boeing визнала наявність збою програмного забезпечення (ПЗ) на літаках Boeing 737 MAX, крім помилки у системі поліпшення характеристики маневреності MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System).

Авіакатастрофа в Індонезії сталася 29 жовтня 2018 року. Boeing 737 Max 8 індонезійської авіакомпанії Lion Air, що летів з Джакарти у Панкалпінанг, впав у море Яванця через 13 хвилин після вильоту. Загинуло 189 осіб. А 10 березня літак цієї ж модифікації впав в Ефіопії, внаслідок чого загинуло 157 осіб.

Реклама

А на початку травня 2019 року в США літак Boeing 737 під час посадки викотився за межі злітно-посадкової смуги і впав у річку. На борту було 136 осіб.