У Держдумі РФ відповіли на заяву Польщі про вибух в літаку Качинського

15 жовтня 2017, 16:23
Польська комісія виявила запис моменту вибуху літака Ту-154

Місце катастрофи Ту-154. Фото

У Росії не вірять в слова польських слідчих , що тільки через кілька років в самописці виявили запис з вибухом літака Ту – 154 , який розбився під Смоленськом . Про це заявив заступник голови комітету Держдуми РФ з міжнародних справ Олексій Чепа , передає РИА Новости .

" Я не вірю , що пройшло стільки років , а тепер хто сь шось раптом знаходить . Так ? Я , звичайно , вважаю – дивно " , – заявив російський політик .

Депутат Держдуми зажадав надати докази виявленої записи самописця.

"Якщо це дані з мовного (самописця – ред.), то момент торкання літака землі завжди буде супроводжуватися вибухом, і мовний (самописець – ред.) запише цей вибух. Я просто не знаю, хто аналізував, як аналізували ... Цю плівку, її теж дешифрують органи, спеціальні органи, які цим займаються, організації, не так просто це зробити. І коли непрофесіонали говорять, що "ми виявили" – хто виявив, що виявили, де виявили, як виявили? Нехай це розкажуть нам докладніше", – сказав Чепа і нагадав, що сам має авіаційну освіту і сам брав участь в роботі таких комісій.

Реклама
Як заявив сьогодні міністр оборони Польщі Антоні Мацаревіч , польська комісія виявила записмоменту вибуху на бортовому самописці літака Ту-154, в результаті падіння якого в Смоленській області загинув президент Польщі Лех Качинський .
У серпні повідомлялося , що польська комісія , яка займається повторним розслідуванням Смоленської катастрофи , виявиласліди вибуху на лівому крилі літака.

Влітку нинішнього року міністр оборони Польщі Антоні Мацеревіч назвав події 2008 року в Грузії , агресію РФ проти України , Смоленську катастрофу і катастрофу МН17 наслідками потурання російському імперіалізму.

Як відомо , літак Ту – 154 ВПС Польщі впав під Смоленськом вранці 10 квітня 2010 року. В результаті аварії загинули всі 96 осіб , що знаходилися на борту , в тому числі президент Лех Качинський з дружиною .
Міждержавний авіаційний комітет назвав причиною події помилку пілотів . Польська сторона провела власне розслідування і поклала частину провини на російських диспетчерів .