В Instagram користувачі будуть маркувати недостовірні публікації

16 серпня 2019, 01:53
Зазначена функція вже доступна користувачам в США

Instagram виявився найбільш шкідливим для психічного здоров'я молоді / Фото: Unsplash

Адміністрація Instagram має намір представити нову функцію, що дозволяє користувачам по всьому світу маркувати публікації, які, на їхню думку, не заслуговують на довіру. Про це заявила в четвер офіційний представник компанії Facebook, якій належить Instagram, Стефані Отуей.

Як зазначається в її коментарі, опублікованому на офіційному сайті журналістського дослідного центру Інститут Пойнтера (штат Флорида), користувачі зможуть вказати, що вважають будь-яку публікацію некоректною, уточнивши, що в ній наводиться "недостовірна інформація". У цьому випадку дані матеріали перевірять партнери Facebook з числа засобів масової інформації та дослідницьких організацій. Вони, як вважають в компанії, зможуть встановити, чи є матеріали достовірними.

Реклама

Як пояснила Отуей, за підсумками перевірки партнери Facebook вкажуть, чи вважають вони публікацію, зокрема, "такою, що відповідає дійсності", "недостовірною" або "такою, що вводить в оману". У будь-якому випадку зазначені матеріали не будуть видалені. Якщо буде встановлено, що вони не заслуговують на довіру, співробітники Instagram вживуть заходів, щоб число користувачів, які можуть ознайомитися з даним записом, було зменшено. Для цього, зокрема, можуть бути видалені деякі тематичні мітки публікацій.

За словами Отуей, зазначена функція вже доступна користувачам в США. Протягом двох тижнів її представлять по всьому світу. Аналогічний сервіс вже є в соцмережі Facebook.

Додаток Instagram, призначений для розміщення фотографій і відеороликів, був запущений у жовтні 2010 року і спочатку призначався лише для мобільних пристроїв від компанії Apple. У квітні 2012 року сервіс став доступний для користувачів платформи Android. Тоді ж Facebook купила Instagram за 1 млрд доларів.

Реклама

Нагадаємо, щоFacebook зміниться до невпізнання- Марк Цукерберг представив новий дизайн. А нещодавно глава Facebook придумав новий спосіб об'єднати мільярди людей.

Дивіться також в сюжеті про те, як виглядав Інтернет в 90-х: