У Китаї заявили про плани побудувати аналог Hyperloop

31 серпня 2017, 06:08
Китайська транспортна мережа отримає назву HyperFlight, а швидкість руху поїздів на першому етапі скласти близько 1 тис. км/год

Фото: Hyperloop One

Китайська аерокосмічна і промислова корпорація (CASIC), що належить державі, заявила про плани розробити надзвукову транспортну мережу HyperFlight, швидкість руху по якій складе на першому етапі 1 тис. км/год. Компанія повідомила про свої наміри на Третьому комерційному аерокосмічному форумі, що проходить у Китаї, передає агентство "Сіньхуа".

Видання China Daily порівнює HyperFlight з системою Hyperloop – проектом вакуумного поїзда Ілона Маска. Проект буде реалізований в Ухані, місті в провінції Хубей на південному сході країни. Регіон є одним з найбільш густонаселених в Китаї.

Реклама

Проект також заснований на технології магнітної левітації, при якій поїзд рухається за рахунок електромагнітного поля і не торкається дорожнього полотна. Таким чином, виключається тертя, яка гальмівною силою стає аеродинамічний опір. При цьому поїзд буде також рухатися в умовах низького вакууму – така ж ідея лежить в основі проекту Маска.

Джерела в CASIC повідомили "Сіньхуа", що швидкість руху на HyperFlight буде перевершувати швидкість традиційних швидкісних поїздів в 10 разів, пасажирських літаків – в п'ять разів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Реклама

За даними співрозмовників китайського агентства, план будівництва мережі розрахований на три етапи. В рамках першого буде побудована регіональна мережа, швидкість буде обмежена 1 тис. км/год. Потім компанія планує побудувати національну китайську мережу, яка буде з'єднувати великі міста – швидкість руху становитиме до 2 тис. км/год.

Нарешті, третій етап передбачає створення міжнародної транспортної мережі зі швидкістю руху 4 тис. км/год, цей етап буде реалізований на території країн, які співпрацюють з Китаєм в реалізації проекту "одного пояса і одного шляху".

Технічний директор проекту Мао Кай повідомив агентству, що компанія співпрацює з більш ніж 20 науково-дослідними установами як в Китаї, так і за його межами.

Реклама

Скільки грошей потрібно інвестувати в проект і хто виступить інвестором, не уточнюється.

Вперше публічно про концепцію вакуумного поїзда Ілон Маск заявив в 2012 році, через рік він повідомив про плани побудувати "трубу", по якій буде рухатися поїзд, між Лос-Анжелесом і Сан-Франциско. Протяжність маршруту складе 560 км, максимальна швидкість руху – 1,2 тис. км/год. Дістатися з одного міста в інше, за задумом Маска, можна буде за 35 хвилин.

У липні 2017 року компанія Hyperloop One розповіла про результати випробування своєї системи, тоді вдалося розігнати потяг до 112,6 км/год. Але пізніше, на початку серпня, інженерам вдалося розігнати потяг до 310 км/год.

Ілон Маск влітку заявив, що влада усно погодила проект будівництва Hyperloop. Тунель з'єднає Нью-Йорк, Філадельфію, Балтімор і столицю США Вашингтон. За словами Маска, проїхати з одного кінця маршруту в інший можна буде за 29 хвилин.

Китайська стратегія "Одного пояса і одного шляху" передбачає створення транспортних і економічних коридорів, які зв'яжуть Китай з країнами Південно-Східної Азії, Центральної Азії, Середземномор'ям, Європою і Росією.