У М'янмі літак здійснив аварійну посадку без переднього шасі

12 травня 2019, 20:26
На борту повітряного судна знаходилися 82 пасажири і 7 членів екіпажу

/ Фото: AFP

Літак національної авіакомпанії М'янми у неділю, 12 травня, здійснив жорстку посадку в міжнародному аеропорту Мандалая, використовуючи тільки задні шасі. Про це повідомляє AP.

Так, перед посадкою пілот повідомив диспетчерам, що у літака не відкрилися передні шасі. Виходячи з цього, капітану повітряного судна довелося зробити жорстку посадку, використовуючи тільки задні шасі.

Реклама

Деталі інциденту уточнили в авіакомпанії. Там відзначили, що EICAS – система індикації двигуна та оповіщення екіпажу, вказувала на збій в роботі переднього шасі. Неодноразові спроби пілота випустити шасі виявилися безуспішними. Літак зробив два кола повз вежу авіадиспетчерів, щоб ті могли візуально перевірити, чи випустилися колеса.

Після цього пілот виконав аварійні процедури для скидання палива, щоб зменшити вагу для посадки, і близько 9:09 ранку вдало приземлив літак на задні шасі. Пасажирів евакуювали. Інформації про постраждалих немає, повідомляється лише, що всі 82 пасажири і 7 членів екіпажу знаходяться в безпеці.

Після інциденту аеропорт тимчасово закрили для посадки великих літаків Boeing і Airbus.

Реклама

Нагадаємо, 5 травня в московському аеропорту "Шереметьєво" загорівся пасажирський лайнер російського виробництва Sukhoi Superjet 100. Інцидент стався під час аварійної посадки літака незабаром після вильоту з рейсу Москва – Мурманськ. Авіалайнер зробив кілька кругів над Московською областю, подав сигнал лиха і різко пішов на зниження. При цьому приземлитися з першого разу лайнеру не вдалося. З другої спроби літак ударився шасі і носом об смугу, після чого повітряне судно загорілося. Як стало відомо, жертвами пожежі на борту літака стала 41 людина. У Мурманській області РФ оголосили триденну жалобу.

Пізніше була названа основна причина загибелі людей. Як розповіли учасники авіакатастрофи, "деякі пасажири стали в паніці діставати свої речі з полиць. Це ускладнило евакуацію людей із задніх рядів авіалайнера, і вони загинули у вогні". У той же час в Слідчому комітеті РФ розглядають різні версії події, серед яких недостатня кваліфікація пілотів, диспетчерів і осіб, які проводили технічний огляд борту; несправність повітряного судна; несприятливі метеоумови.

У свою чергу командир літака, що згорів у "Шереметьєво", відновив хронологію катастрофи. Він підтвердив, що літак загорівся після посадки, а не в польоті, хоча саме в повітрі в нього влучила блискавка.

Реклама