У РФ губернатор звинуватив посла США в невдоволенні працівників АвтоВАЗу, які сидять без зарплати

24 серпня 2016, 05:55
Микола Меркушкин заявив, що борг не погасять "ніколи"

Меркушкин, побувавши на АвтоВАЗі, припустив, що борги по зарплатах не погасять ніколи. Фото: Фото: samregion.ru

Посольство США в Росії на чолі з Джоном Теффтом стоїть за протестами робітників з Тольятті, які вимагають погашення боргів із зарплати. Про це заявив губернатор Самарської області Микола Меркушкин, виступаючи перед жителями Автозаводського району Тольятті.

Місцевий портал Zasekin.ru опублікував стенограму відповіді Меркушкина на питання співробітниці підприємства "Пошиття-АвтоВАЗагрегат", коли їм погасять борг, який накопичився більше року.

Реклама

"Якщо в такому тоні ви будете розмовляти – ніколи! Ніколи! Ті, хто вас підігрівають, просіть у них", – сказав Меркушкин.

За його словами, посол США в РФ Теффт три дні був у Тольятті, вивчаючи настрої робітників.

"Американський посол, він приїжджав для того, щоб підігрівати якраз ось цих людей, і потім місяць на весь світ їх показували. На весь світ!" – обурився Меркушкин, який нагадав, що Теффт раніше був послом Штатів в Україні.

Реклама

"Він практично приїхав напівофіційно, тому що, ну, заборонити йому не можна, він же посол. Значить, ніхто офіційно з ним не зустрічався, він три дні прожив у Тольятті. Він вивчав обстановку в Тольятті. Посол – це головний фахівець в Сполучених Штатах Америки по "кольорових" революцій", – сказав глава області.

У посольстві США в РФ "Новой газете" повідомили, що Тольятті Теффт не відвідував.

Джон Теффт був послом США в Україні з 2009 по 2013 роки, до цього працював в Литві і Грузії. З серпня 2014 року – Надзвичайний і Повноважний Посол США в Москві.

Реклама

АвтоВАЗ – найбільший виробник легкових автомобілів в Росії і Східній Європі. В даний час випускає автомобілі під власною торговою маркою "Лада", а також автомобілі альянсу Renault-Nissan (Nissan, Renault і Datsun).

У 2015 році продажі автомобілів в Росії впали на 12%. При цьому попит на продукцію концерну "АвтоВАЗ" знизився майже на 32% в порівнянні з 2014 роком.

У лютому 2016 року аудитор ВАТ "АвтоВАЗ" Ernst&Young заявив, що сумнівається в можливості компанії продовжувати безперервну діяльність в зв'язку з тим, що збитки російської автомобільної компанії за підсумками 2015 року зросли в три рази.

У квітні представник профспілки Ігор Вітущенко заявив, що на заводі скорочують робочий тиждень, йдуть масові звільнення, закривають дочірні підприємства. При цьому зарплати директорів досягають 500 тис. руб., а інженери отримують 8 тис. руб. в місяць. Чисельність працівників АвтоВАЗу скоротилася зі 120 тис. до менш ніж 50 тис. осіб.