У Росії почали будівництво обхідного шляху. Фото: osukrinfor
Залізниця в обхід України протяжністю 122 кілометри повинна почати працювати до кінця 2017 року, але цей термін може бути скорочений , заявив у суботу журналістам віце-президент ВАТ "РЗ" Олег Тоні , передає Інтерфакс .
"Загальна вартість робіт під ключ – більш 50 млрд рублів, до кінця 2017 залізниця повинна почати працювати, але ми будемо намагатися скоротити цей термін ", – сказав О.Тоні .
" Це стратегічний проект, в стислі терміни – до кінця 2017 – нам належить побудувати 122 кілометри двохколійної електрифікованої залізниці , п'ять електропідстанцій , 60 кілометрів зовнішнього заходу з електропостачання ", – сказав він.
" Природно, – зазначив О.Тоні , – все це робиться з новітніми російськими нормами – тобто траса буде повністю безпечною" .
Віце- президент РЗ повідомив, що залізниця буде здатна пропускати як пасажирські поїзди , так і вантажні потяги .
"Щоб стройка розвивалася швидко і безконфліктно , – сказав Тоні , – проведені наради в Ростовській та Воронезькій областях з їх адміністраціями , яким було висловлено прохання посприяти у землевідведенні для організації кар'єрів, щоб забезпечити економію грошових коштів і виключити підвіз всього необхідного для будівництва за сотні кілометрів" .
Віце- президент РЗ розповів, що плани поточного року з будівництва дороги повністю взаємопов'язані з усіма матеріальними і виробничими ресурсами . " У 2015 році ми плануємо витратити на цьому об'єкті 6500000000 рублів. Першочергова і основна увага приділяється питанням проектування , не повинно бути непридатних робіт, тому що мова йде про великі державні гроші", – заявив Тоні.
Він повідомив, що головне завдання поточного року полягає в тому, щоб спроектувати все те, що має ввійти в план 2016 року, тому що "він набагато серйозніше нинішнього – це майже 18 млрд рублів " . "Практично ми повинні виконати з урахуванням цього року майже 60 відсотків робіт", – уточнив віце -президент РЗ.