Фото з відкритих джерел
Наявний у Росії парк транспортних літаків прослужить до кінця 2040-х років, після чого можлива організація виробництва його заміни, заявив "Інтерфаксу" глава Мінпромторгу Денис Мантуров.
"У нас є великий парк літаків, що знаходяться в хорошому технічному стані і з великим залишком ресурсу. Модернізація бортового радіоелектронного обладнання дозволить експлуатувати наявний парк приблизно до кінця 2040-х років. До цього часу буде детально опрацьовуватися питання виробництва перспективного літального апарату, який прийде на заміну Ан-124 ", – сказав міністр.
За його словами, "гострої необхідності в будівництві нових літаків такого класу в даний час немає", проте "технічна можливість відновлення виробництва Ан-124 у нашої авіаційної промисловості присутня".
У липні член Громадської ради при Міноборони Росії, директор ЦАСТ (Центр аналізу стратегій і технологій) Руслан Пухов заявив, що можливості виробництва літака Ан-124 "Руслан" російською промисловістю викликають сумніви.
У червні командувач військово-транспортною авіацією Росії генерал-лейтенант Володимир Бенедиктов заявив, що в країні розглядають питання про відновлення виробництва Ан-124 "Руслан".
Ан-124 "Руслан" – важкий дальній військово-транспортний літак вантажопідйомністю до 120 тонн. Перший політ здійснив у 1982 році, серійно вироблявся в Ульяновську з 1984-го по 2004 рік. Всього випущено 55 машин, з яких в розпорядженні ВКС Росії знаходиться 26 (в льотному стані – близько 10), ще 24 машини належать комерційним авіакомпаніям, в тому числі 12 – російській "Волга-Дніпро" і сім – українській "Авіалінії Антонова".
Раніше ми писали, що росіяни відмовляються виконувати вимоги з обслуговування літаків "Руслан".
Як повідомлялося, знаменита американська корпорація Boeing підписала угоду з українським авіаконструкторським бюро "Антонов", відповідно до якої українцям будуть поставляти деталі для зборки восьми літаків на рік.
Як розповідав у листопаді нинішнього року генеральний директор ДП "сетах" Віктор Вишнєв, один з найбільших літаків "Руслан" збираються продати.
Також повідомлялося, "Антонов" планує випустити 70 літаків за п'ять років. Українське підприємство планує повернутися на конкурентний ринок регіональних пасажирських літаків.