У США авіарегулятор назвав придатним оновлене ПЗ літаків Boeing 737 Max

16 квітня 2019, 23:58
Терміни сертифікації літаків з цією системою не вказуються

Фото з відкритих джерел

Федеральне авіаційне управління США в попередньому порядку визнало "операційно придатною" вдосконалену допоміжну систему маневрування MCAS, збій якої передував катастрофі літака Boeing 737 Max в Ефіопії.

Льотчики могли проходити на комп'ютерах додаткове тренування з MCAS. Терміни сертифікації літаків з цією системою не вказуються. Акціонерам Boeing рекомендовано проголосувати за пропозицію призначити незалежну особу на посаду голови ради директорів цієї компанії. Зараз цей пост займає генеральний директор підприємства Денніс Меленберг.

Реклама

Він минулого тижня відзвітував про проведення близько ста льотних випробувань удосконаленої MCAS. Меленберг, однак, не уточнив, коли оновлення MCAS планується впровадити, щоб пройти сертифікацію і відновити польоти лайнерів моделі 737 Max.

Нагадаємо, корпорація Boeing визнала наявність ще одного збою програмного забезпечення (ПЗ) на літаках Boeing 737 MAX, крім помилки в системі поліпшення характеристики маневреності MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System).

Нагадаємо, нещодавно генеральний директор Boeing Денніс Меленберг, коментуючи підсумки попередньої доповіді про причини катастрофи літака авіакомпанії Ethiopian Airlines, заявив, що збій в системі поліпшення характеристики маневреності MCAS мав місце на борту обох літаків Boeing 737 MAX, що зазнали аварії за останні п'ять місяців.

Реклама

Відзначимо, що авіакатастрофа сталася 10 березня, в результаті чого загинули 157 осіб. Boeing 737 Max 8, що виконував рейс з Аддіс-Абеби в Найробі, впав приблизно за 60 км на північний захід від ефіопської столиці.

Це стало другою аварією американського літака даної модифікації за останні п'ять місяців. 29 жовтня 2018 року Boeing 737 Max 8 індонезійської авіакомпанії Lion Air, що летів з Джакарти в Панкалпінанг, впав у Яванське море через 13 хвилин після вильоту. Загинули 189 осіб.

Вивчення уламків літака, що розбився в Ефіопії, дозволяє зробити попередній висновок про те, що дана трагедія могла статися з такої ж причини, що і катастрофа в Індонезії.